What I've been up to

zondag 14 juni 2015 |


updating


Ik dacht: misschien is het leuk even iets van me te laten horen. Want dat is alweer een week geleden! Normaal zou ik me schuldig voelen, en dat heb ik nu ook een beetje, maar ik kan ook accepteren dat het nu zo druk is dat bloggen er even niet in zit. De laatste loodjes, weet je wel. Ik ga jullie even vertellen waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest en hoe het gaat!

Morgen begint mijn toetsweek. Elke dag twee toetsen van ieder 100 minuten. Of ik er klaar voor ben? Mwah. Ik begin met Duits en wiskunde. Ik ben niet zó slecht in wiskunde, maar wiskundetoetsen geven me altijd best veel stress. En me 100 minuten lang op wiskunde concentreren? Bleh. En ja, ik weet het, de echte eindexamens zijn nog veel langer. In elk geval ga ik nog even goed oefenen vandaag, hoewel ik niet zoveel energie meer heb voor school. Maar dat zal wel herkenbaar zijn voor velen?

De laatste week ging ik na school meestal meteen naar mijn kamer om te leren. Normaal leer ik ook wel goed voor toetsen, maar nu was ik direct na school, tot 10 uur 's avonds bezig met samenvatten, leren en dingen afmaken. Ik kon eigenlijk niet echt een gaatje vinden om te bloggen. Maarrr, deze week had ik ook nog iets leuks: een bruiloft! Een zus van mijn oma trouwde. Het was een fijne dag met heerlijk weer, lekker eten, gezelligheid, cocktails, leuke mensen. Maar ook enorme hooikoorts, wat doodvermoeiend is op zo'n dag... Maar verder heb ik genoten hoor! 's Avonds was het feestje, dat tot 's nachts doorging. Marie en ik hadden het zwembad opgevrolijkt met glowsticks, om er om half twaalf in te gaan zwemmen. Dat was koud, dus lagen we om half twee 's nachts binnen in het bubbelbad. En dan twee uur later eindelijk in de tent, want we gingen na het feestje in de tuin slapen. Het was een superleuke dag en nacht, haha! 

Nu ben ik moe en heb ik geen zin om voor de toetsweek te leren, hoewel ik nog veel moet doen. Mijn ogen zijn helemaal opgezwollen van de hooikoorts en weinig slaap. Het liefst zou ik de hele middag in bed het nieuwe seizoen Orange is the new Black bingewatchen, maar dat moet ik uitstellen... Ik ben zo benieuwd naar het nieuwe seizoen! Liefde voor OITNB. Volgen jullie dat ook? Hoe ver ben je al met seizoen 3? Niet spoilen wat er gaat gebeuren!!

Naast toetsen leren heb ik nog andere dingen te doen volgende week: zangles, dansen (vrijdag en zaterdag treden we op en woensdag en donderdag zijn generale repetities). Oftewel: nog drukker dan vorige week... Ik wist niet eens dat de dansvoorstelling in de week van de toetsweek zou vallen, dus ik stress wel een beetje. Alle drukte betekent dat er nog even geen nieuwe blogposts komen. Zoals jullie je misschien herinneren ben ik bezig met mijn nieuwe blog. Het wil niet echt opschieten de laatste tijd, maar na de toetsweek wil ik er zeker mee verder. Én weer verder bloggen. Maar dat komt wel, school gaat nu even voor. Jullie horen wel weer van me! :) 

Liefs,
Luna. 

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ah Luna toch, ik zit momenteel in hetzelfde schuitje.. Examens vergen zoveel tijd en energie dat bloggen eigenlijk onhaalbaar is. Maak tijd voor OITNB af en toe, je moet ook eens ontspannen! (: En die trouw klinkt zo gezellig haha, slapen in de tent moet wel erg koud geweest zijn,niet? (Dat zwembad zeker brrr. Wel leuk idee van die glowsticks!}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je toetsweek en alle drukte meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb OITNB alweer uit! Ik zou je graag wat van mijn vrije tijd geven! Succes meis, je kan het.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes ! Ik ben er net mee klaar, dus ik kan al m'n tijd weer gaan besteden aan bloggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met alle drukte! Voor je het weet is de week alweer voorbij en kun je weer fijn relaxen (en bloggen!) :)

    BeantwoordenVerwijderen