Wat ik deed met Pasen

dinsdag 7 april 2015 |



dotan

Morning! Hebben jullie een leuk paasweekend gehad? Mijn weekend was zeer geslaagd, kan ik wel zeggen. Ik ging naar Paaspop, had een lekker paasontbijtje en mijn zusje vierde haar verjaardag. Ik had even zin om het wat uitgebreider te vertellen, dus bij deze, een personal update!

Het is natuurlijk al fijn om een extra dagje vrij te hebben, maar ik heb een hele paasvakantie! Hoeraaa voor Pasen. Ik heb een weekje vrij: vanaf donderdag vorige week, tot donderdag deze week. Best fijn, want dan hoeven we nog maar drie weken tot de meivakantie alweer. Zo SNEL gaat het allemaal. Het is ook alweer april. Mentaal ben ik wel klaar voor de lente. Ik vind het ook prettig dat het zo lang weer licht blijft buiten. Mijn kledingkast is er niet helemaal klaar voor, aangezien ik weinig leuke shirtjes heb. Een aantal shirts heb ik weggedaan, omdat ik klaar was met al die flodderdingen. Gelukkig heb ik nog wel even tijd om op shirtjesjacht te gaan, want nu is het nog te koud voor korte mouwen.

Maar ik had het over Pasen. Zondag heb ik mijn dag gespendeerd op Paaspop, een festival in Schijndel, in case you didn't know (maar ik denk dat jullie dat wel weten? Nog iemand van jullie daar toevallig geweest?). Ik was er met mijn ouders en zusje. Het was heel leuk! Ik liep de hele dag rond in een shirt en daarover een dun vestje. 's Avonds zat ik echt te rillen van de kou, maar verder scheen de zon die dag veel, fijn! Ik keek het meest uit naar de optredens van Anouk en Dotan. Anouk was geweldig, maar van het optreden van Dotan heb ik misschien nog meer genoten! Wat een mooie muziek. Ook The Kooks, Douwe Bob, Mister and Mississippi, etc. vond ik heel goed! Verder was het sfeertje gewoon leuk, en was er echt megaveel voedsel, nooit verkeerd. Rond een uur of drie belandden we pas in bed, en moesten we er op tijd uit voor het paasontbijt bij opa en oma. Haha, ik ben nog steeds moe.

anouk2
Het paasontbijtje was ook gezellig en lekker. Mijn zusje was tweede paasdag jarig, dus reden we na het ontbijt weer naar huis om haar verjaardag te vieren. Een leuk dagje met familie en (eh, een beetje veel) monchoutaart. En dan al dat eten nog op Paaspop... ik kan weer lekker veel hardlopen deze week. ;)

Nu nog twee dagen vrij. Ik heb nog wel een aantal dingen te doen, maar ga ook proberen wat blogs bij te lezen die ik dit weekend heb gemist. En the Unbreakable Kimmy Schmidt kijken op Netflix. Woohoo, nieuwe serie! Ik denk niet dat veel van jullie 'm zullen kennen, hij staat ook nog niet lang op Netflix. Het is een comedy, lekker luchtig, en de themesong is echt te leuk. (Lol, nu gaan jullie 'm vást allemaal kijken door de themesong, logica). En ik ga weer bloggen. Sorry dat er de laatste tijd niet zo'n regelmaat zit in wanneer ik artikelen plaats. Maar goed, als er even geen tijd (of inspiratie) is, wil ik niet meer zo'n schuldgevoel hebben als er niet elke twee dagen wat online staat. Dat gaat gelukkig steeds beter. Maar ik blijf m'n best doen hoor!! 

Jullie zijn weer bijgepraat over mijn interessante leven. Ik ga weer, adios! Wat hebben jullie gedaan met Pasen? Tell me all about ittt (aangezien ik een beetje afwezig was op social media). Liefs, Luna. 

13 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Klinkt als een super geslaagd weekend! Ik kijk toevallig ook The Unbreakable Kimmy Schimdt, echt een grappige en leuke serie! Nog gefeliciteerd met je zusje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk weekend heb je gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je naar Paas Pop bent geweest! Ik ben ook naar een feestje geweest, maar dan hier in de buurt. Was ook erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel dit! Nog gefeliciteerd met je zusje! Ik heb werkelijk niets bijzonders gedaan met Pasen maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg, met een hoop paastompoucen redde ik me best haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat je op paaspop was! Ik heb met pasen gewerkt, lekker geld verdiend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah heel leuk klinkt het allemaal! Ik heb hard gestudeerd haha :(
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt super leuk! Ik heb het met mijn ouders doorgebracht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt nog nooit bij paaspop geweest maar leuk dat jij er wel heen bent geweest, klinkt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe leuk! Ik vind The Kooks echt geweeeldig. Klinkt alsof je een heel fijn paasweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo te zien heb je een fijne paasdag weekend gehad meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt als een leuk paasweekend!
    Zelf heb ik ook een leuk en gezellig weekend gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw klinkt als een paar geslaagde dagen! heel gaaf liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof dat je daar heen bent geweest! Ikzelf heb met Pasen niks bijzonders gedaan, alleen een paasontbijtje gekregen van mn moeder

    BeantwoordenVerwijderen