Is it spring yet?

zondag 8 maart 2015 |


sun3
Het lijkt er wel op vandaag, wat een mooi weertje! Nadat ik bijna de hele zondagochtend in mijn bed lag (whoops) heb ik maar een luchtige outfit aangetrokken, want het is iets van... 15 graden vandaag?

sun6



sun4



sun2
sun5sun1 Ik hoop dat jullie een kortere fotografie-post ook leuk vinden, ik heb namelijk weer zin om in het zonnetje te zitten! Heerlijk, ik word er zo blij van. Altijd leuk om te merken dat de lente eraan komt, en dan uiteindelijk - over 125 dagen, zegt mijn Dreamdays app - is 't weer zomervakantie. Oké, dat duurt toch nog aardig lang, hahaha. Toch vind ik de maanden ertussen ook leuk: april, mei, juni. Er staat in elk geval genoeg leuks op de planning.

Nu moet ik weer voor school aan het werk, maar buiten in de zon is dat een stuk minder erg. Wat vinden jullie van de foto's die ik met mijn zusje maakte? Geniet nog even van deze zonnige dag! ♥ xx

24 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Het is indd heerlijk weer! Toffe trui heb je aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Het is echt super heerlijk weer, niet te geloven haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad heerlijk weer, helaas moest ik aan de studie..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik heb nu toetsweek en het is áltijd mooi weer tijdens een toetsweek, áltijd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aahw da's shit! :( ik moet ook leren maar kan me zo niet concentreren.. (Dat rijmde :p)

      Verwijderen
  5. Mooie foto's en het weer is inderdaad fijn vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne lenterse foto's lieve Luna!
    Ik word zo blij van dit lekkere zonnetje, de vogeltjes die twee keer zo hard fluiten en het feit dat de zon weer nut heeft.
    Geniet ondanks het schoolwerk nog maar even goed van deze dag:).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Het is zo'n lekker weer, maar helaas niet echt buiten geweest vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag was inderdaad zo fijn! Word helemaal blij van het mooie weer, super fijn dat het eindelijk te merken is dat we aan het eind van de winter aangekomen zijn. Voor mij duurde het veel te lang :)
    Fijne foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, uitslapen hoort er bij op een zondag! Hele leuke foto's meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke foto's! Ik kijk ook echt zo hard uit naar de lente! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's zeg :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke foto's heb je gemaakt. Het was ook zo'n lekker weer! Daar word ik ook altijd zo vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt heerlijk dat t weer een beetje warmer word! Een mooie foto's! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was inderdaad heerlijk gisteren.... Nu weer maandag;( Liefs, Jis

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele vrolijke foto's, fijn! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was een heerlijk weekendje! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke spontane foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het weer is inderdaad echt heerlijk! Leuke post! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie lente-achtige foto's, het hele sfeertje is fijn! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie lente - foto's! Hopelijk wordt het snel weer zo zonnig! (:

    BeantwoordenVerwijderen