Hoesjes-outlet review

dinsdag 17 februari 2015 |


hoesjes1

Laatst ontving ik twee hoesjes van de webshop hoesjes-outlet.nl. Eén hoesje is voor de iPhone 6, en helaas is die niet van mij, maar heeft mijn zusje die net nieuw. Jara had nog geen hoesje voor haar mooie, gouden iPhone 6 en dus leek het me handig om ook een hoesje voor haar te ontvangen en meteen te reviewen. Het zijn allebei simpele, effen hoesjes, maar daar houd ik juist wel van. Minimalistisch en mooi.

hoesjes4

hoesjes2
Bella vond dit hoesje ook wel interessant, haha!
Het blauwe hoesje is van de iPhone 5, voor mij dus. Ik vind de blauwe kleur goed passen bij mijn zilveren/witte iPhone. Het is een hardcase van prima kwaliteit, waar mijn telefoon perfect in past. Ik kan 'm wel een beetje buigen, en of die optimale stevigheid biedt kan ik (nog) niet zeggen. Ik vind het met zulke hoesjes altijd wel tricky, omdat eigenlijk alleen de achterkant wordt beschermd. Maar al met al een leuk hoesje! Hij is dun en transparant, dus je ziet het Apple-logo er nog mooi doorheen. - €9,99

hoesjes3
En nu het girly roze hoesje, voor de iPhone 6. Damn, wat ziet die telefoon er mooi uit. Hij is zo groot en dun! Verder weet ik alle veranderingen niet precies, maar ik ben wel een tikkie jaloers op mijn zusje (waarom kan ik mijn iPhone niet met mijn vingerafdruk openen?!). Over het hoesje: Jara is er tevreden over, en ikzelf vind 'm ook mooi! Het is toch wel handig om snel een hoesje om je nieuwe telefoon te nemen. De hoesjes van hoesjes-outlet werden meteen de volgende dag geleverd, heel fijn dus! Ook deze is weer transparant, waardoor je het goud er nog een beetje doorheen ziet. - €8,99

hoesjes5 hoesjes6 Op hoesjes-outlet zijn meer van zulke betaalbare, simpele hoesjes te vinden. Maar mocht je meer van drukke prints houden, dan zijn deze hoesjes er ook. Je kunt er naast hardcases bijvoorbeeld ook softcases, bumpers en fliphoesjes vinden, maar ook verschillende telefoonaccessoires. Prima webshop! Er zijn hoesjes voor de iPhone 5, iPhone 6 en Samsung Galaxy S4.

Houden jullie ook van minimalistische telefoonhoesjes? 

Liefs, Luna. 

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. De hoesjes zien er erg mooi uit! Vooral de roze vind ik heel mooi (maar misschien komt dat toch door die iPhone 6 haha). Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hoesjes heb je uitgekozen! Ik heb er ook 3 van deze webshop, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met mijn oude Samsung txt heb ik geen bescherming nodig haha, maar hoesjes zien er wel simpel maar leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat blauwe hoesje vind ik heel erg mooi! Ik heb die ook alleen dan iets minder fel, voor mijn iPhone 4s :) Ik vind dat hoesje zo fijn en mooi. Leuk dat hij doorschijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke hoesjes! Die van jou (de blauwe) vind ik erg leuk, maar de roze van je zusje ook! :) Jammer dat de site geen hoesjes voor mijn mobiel heeft, maar toch erg leuk om dit te zien en te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke hoesjes en wauw wat een mooie telefoon is dat toch van je zusje haha<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hoesjes en wat is die Iphone 6 toch mooi!
    Ik ben ook wel een beetje jaloers op je zusje!(;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt supermooie hoesjes! Zo leuk dat je er nog door kan kijken, geeft zo'n leuk effectje! De blauwe is echt heel erg mooi! Veel liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wauw!!! Wat een mooie hoesjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb eigenlijk net hetzelfde hoesje (dat blauw) maar dan voor €3 gekocht ;)
    Ik vind dat roze erg mooi ook, zo fel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie hoesjes! Helaas hebben ze niets voor mijn telefoon (Samsung Galaxy S3) als ik je artikel goed begrijp. Jammer, ze zien er wel heel fijn uit! Ook leuk dat ze hard zijn, in plaats van van siliconen :)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een fijne hoesjes!

    BeantwoordenVerwijderen