Luna op Instagram #13

zaterdag 3 januari 2015 |

instadecember

Weer even een collage met de Instagram foto's die ik de laatste tijd maakte. Ze zijn allemaal nog van december. Ik maakte in december meer foto's dan normaal, en ze hebben naar mijn idee echt zo'n decembersfeertje. Ergens vind ik het jammer dat december voorbij is, met het nieuwe jaar zijn al die gezellige feestdagen ineens over. Ach ja, over elf maanden is het weer december ;).

1 / Happy new year! Ik vond het al eng om een sterretje vast te houden... Dat zie je ook misschien een beetje aan me. Maar ze zijn wel heel leuk, die sterretjes. Ze zorgen in ieder geval voor een leuke foto!
2 / Op tweede kerstdag gingen we naar 'WarmWinterLicht', waar je bij een kasteel door de tuinen kon wandelen en allerlei mooie lichtobjecten zag. Het was wel sprookjesachtig! En hoe leuk zijn die parapluutjes, fotogeniek toch? 
3 / Throwback naar Londen. Foto met Jara (mijn zusje) op de Tower Bridge. Ik mis Londen nu alweer...
4 / Ha, ik had bij het verslag over Londen geen foto van 's avonds, maar deze heb ik wel! De sfeer was zo leuk in de avond met alle lichtjes en drukte. 
5 / Voor het schoolgala met vriendinnen. Het gala was heel leuk, maar de voorbereiding ook. Beetje opmaken, pizza eten en foto's maken. :)
6 / Polaroid numero uno! Sindsdien heb ik nog meer polaroids gemaakt natuurlijk. Bijvoorbeeld toen we gingen bowlen laatst voor mama's verjaardag, en een polaroid van mijn vision board. Ik moet het foto's maken nog wel een beetje onder de knie krijgen. Een beetje uitzoeken welke stand ik wanneer het best kan gebruiken. 
7 / Sta ik niet het meest charmant op, maar het is wel een leuke foto met mijn lieve nichtje en zusje ♥
8 / Een dag naar Münster met de derde klassen, daar was ook al zo'n kerstsfeertje!  
9 / Onze boom is nu al weg! We krijgen nu een soort bureau op die plek. Er is weer ruimte, omdat we de piano niet meer hebben. Het lijkt me wel prettig zo'n bureau. Meer ruimte om laptops op te zetten of huiswerk te maken.

In 2015 blijf ik natuurlijk Instagrammen op @xxluuun! Ik zou ook graag wat nieuwe accounts ontdekken, dus drop je favorieten in de reacties. Jezelf promoten mag ook voor een keertje ;).

X, Luna. 

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Waah wat tof die polaroid! Ik heb die camera ook maar dan in het baby geel, ik ben er zo blij mee! Die foto van die paraplu's is ook zo tof!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke foto's! Ziet er allemaal heel gezellig uit en tof dat je de Instax Mini 8 hebt! Mijn favoriete instagrammers? Als ik echt een heel tof account zie dan maak ik er altijd een screenshot van om voor de volgende keer vaker op te kunnen kijken, haha. Zo vind ik het account van @_franelle_, @emilys_litteldreams en @natxsha_ heel mooi en bijzonder omdat ze niet van die standaard accounts zijn, haha. Mijn instagram account ken je wel, die heet @lifewithmaris.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, ik bedoel natuurlijk wel @emilys_littledreams, klein typfoutje

      Verwijderen
  3. Oh die instal mini 8 wil ik ook wel hebben haha! wat een gezellige fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk :)! Heerlijk dat je in Londen was.

    BeantwoordenVerwijderen