Sinterklaasenthousiasme van een 14-jarige

vrijdag 5 december 2014 |



Ik ben Luna, 14 en nog steeds veel te blij als het 5 december is. Hoe deze Sinterklaasdag tot nu toe verloopt? Ik had les tot twaalf uur en daarna gingen we met de klas Sinterklaas vieren bij de McDonalds. Ultiem Sinterklaasgevoel, natuurlijk. We deden lootjes, maar geen surprises, maar gewoon een cadeautje kopen. Het was gezellig hoor, en ook lekker gegeten!

Ik heb vier chocoladeletters gekregen met de letters van mijn naam. Jummiee, het is dat ik me een beetje kan inhouden. Ik heb ze even allemaal uitgepakt voor de foto, maar ik had al een stukje van de U opgegeten (woops). Mijn cadeautje voor een jongen uit m'n klas was een scheurkalender, eentje over natuurkunde, en dat was wel echt iets voor hem, haha. Trouwens, we hebben ook ons rapport gekregen. Natuurkunde is wat minder mijn ding. Maar ik ben wel heel blij met mijn rapport, er staan mooie cijfers op dus ik ben tevreden!



"Hé, waar hebben wij die haarband-mijter ook alweer? Lijkt me leuk voor een foto in mijn artikel" / ziet er toch niet echt uit zoals ik hoopte / uhhh / weet je wat, ik geef het op. *awkward face*

Vanavond ook nog eens pakjesavond. We gaan gezellig naar oma, wat eten en cadeautjes uitpakken. Misschien nog een spelletje doen. Ik vind dat soort avonden altijd leuk. Volgende week vier ik het nog eens met de andere familie, dan doen we surprises (waar ik nog niet aan ben begonnen, maar dat komt wel goed, zullen we maar zeggen).

Doen jullie nog iets leuks met Sinterklaas? Zo ja, enjoy! 

XX, Luna. 

6 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Haha die foto, geniaal! Wat leuk dat jullie met de klas Sinterklaas gingen vieren bij de mac, hihi. Die chocoladeletters zien er zooo lekker uit<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap hoor dat je alleen maar een piepklein stukje van de U hebt opgegeten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vier het niet meer zo uitgebreid, maar we gaan zo wel gezellig koffie/thee drinken met wat lekkers erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf sinterklaas ook erg leuk vinden, ieder jaar vind ik het weer spannend haha. Wie heeft mij met surprise? Wat zou diegene hebben gekocht? Haha ik ben zoo benieuwd, fijne sinterklaas Luun! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha super leuk Luna! Wij deden eerst altijd surprises voor elkaar maken maar aangezien niemand daar echt meer tijd en zin voor heeft kopen we nu gewoon cadeautjes voor elkaar, ook erg leuk! Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou zoveel van sinterklaas! Het naderhand vertellen van het verhaal achter de cadeautjes <33 Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen