Tartan blouse

maandag 3 november 2014 |


tartan1Hi! ♥  Ik heb een heel leuk weekend gehad, what about you? Dit is wat ik gisteren, op een zonnige zondag droeg. Mijn cropped + tartan blouse en zwartepieten (ja, daar moet ik gewoon aan denken)/voetbalbroekje. Shoutout naar Jara die de mooie foto's voor me maakte dit keer.

tartan3


tartan4
tartan2




 Cropped blouse: Forever 21 | Broekje: Urban Outfitters | Slip-ons: Van Haren/Graceland 

Gisteren was trouwens een leuke dag, we gingen naar de verjaardag van mijn tante. Zij wonen dichtbij de stad en mijn zusje, achternichtjes en ik gingen met van die strohoeden met rare slierten eraan één ijsje halen. Ja, één, want we hadden maar twee euro omdat we helemaal niet gepland hadden een ijsje te halen. We werden overal uitgelachen om onze hoeden maar ik vond het alleen maar heel grappig, haha!

Ik vind m'n outfit wel apart, ook al is de tartan-trend best een beetje standaard, met zo'n broek gecombineerd vind ik het wel weer echt iets Luna-achtigs (nieuw woord). Wat vinden jullie ervan? Fijne dag!

Love, Luna. 

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. De blouse vind ik echt super tof, ik had er alleen andere schoenen bij gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is super leuk, zoals altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit, die blouse is zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je echt super leuk die blouse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met die broek! Staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je foto's zijn echt goed gelukt. Heel mooi scherp! Ik vind je blouse heel erg leuk. Jouw haar is trouwens ook echt lang geworden zeg, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de outfit echt onwijs leuk! Je zusje heeft mooie foto's gemaakt, zeg! Super lief dat ze dat voor je gedaan heeft. ☺ De blouse staat je geweldig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave blouse! Ik vind zulke broeken ook altijd van die zwarte pieten broekjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love that tartan blouse doll!! You look awesome!

    XOXO!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit! Haha zwartenpieten broekje. Ook grappig verhaal van die hoeden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke outfit

    http://forgirlsisfashionimportant.weebly.com/

    liefs
    Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh prachtige blouse! staat u echt super goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke blouse, mooie foto's ook! Dat broekje vind ik wat minder tbh, haha. Wat grappig van die hoeden!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een super leuke blouse! Echt heel tof! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook zo een bloesje! Ik ben er verliefd op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blouse! Je haar zit trouwens ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze outfit vind ik echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke blouse zeg! :) Lieve groetjes Chloe X

    BeantwoordenVerwijderen