Fall colours

maandag 13 oktober 2014 |


nailart1

Wat ik de laatste tijd weer vaak doe, is nagels lakken! Voor de zomervakantie heb ik volgens mij een lange tijd geen nagellak opgehad. Ik had er gewoon geen zin in of dacht dat het toch niet mooi zou worden. Nu voel ik me juist heel kaal zonder nagellak, dus doe ik mijn best het weer bij te houden. Nu dacht ik: ik probeer eens wat anders, een soort nail-art (wel een simpele, ingewikkelde nail-arts worden het voorlopig nog niet). En dit werd het, lekker herfstig.

nailart2
nailart3
Max nail art polish / Catrice Run Forest Run! / Catrice For Bright Guys
nailart4

Ik vind het leuk, de combinatie van groen en oranje. Misschien dat ik weer vaker over nagellak ga bloggen, nu ik een beetje aan het oefenen ben mooier te lakken. Mijn nagels in één kleur lakken gaat goed, zelfs als ik met links lak lukt het best mooi (vroeger deed ik niet eens de moeite mijn rechterhand te lakken, omdat ik toch overal zou uitschieten, haha). Maar het lijkt me ook wel tof om leuke nail-arts te maken.

Wat vinden jullie van mijn simpele fall nails

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥