Outfit: Simple summerday

maandag 21 juli 2014 |


simplesummer2
Het is de laatste dagen zooo heet! Gisteren droeg ik deze outfit. Luchtige kleding vind ik nu wel fijn. Die ochtend ging ik hardlopen, rond half 10 en ik dacht: het zal nog wel koel zijn. Niet dus... Het ging niet lekker en ik hield nog geen 4 kilometer vol. Ook is het op mijn kamer net een sauna elke nacht! Haha, ik doe nu wel een beetje negatief, maar het is ook fijn hoor, don't get me wrong. Kan ik eindelijk mijn leuke shorts aan waar ik zo lang op had gewacht. De outfit is dus lekker simpel, wat je vast al had begrepen door de titel, maar eigenlijk vind ik dit soort simpele outfits ook leuk. Ze hoeven niet meteen saai te zijn.

simplesummer6

simplesummer4
simplesummer1
simplesummer5
 Shirt: American Vintage | Shorts: H&M | Slip-on's: van Haren / Graceland | Ring: Hema | Nagellak: O.P.I | Lippenstift: Essence



Ik vind deze outfit zelf heel leuk! Hij is lekker makkelijk. Perfect voor zo'n warm dagje. Het shirt van American Vintage vind ik zo mooi, ik kocht 'm bij Mooi in de stad. Er is ook een webshop. Ik heb meegewerkt aan de webshop: veel van de afbeeldingen en stukjes tekst heb ik erin gezet. Nu help ik telkens mee als er een nieuwe collectie komt. Ik heb dus wel een soort bijbaantje (eigenlijk twee, als je mijn blog ook meetelt!) ;).

Mijn schoenen, lippenstift, nagels en ring maken de outfit naar mijn mening wel af. Ik houd van deze slip-on's. Ze lopen fijn en zijn mooi en waren toch zo goedkoop! Je ziet het niet zo goed, maar de nagellak is een lila kleurtje, best wel licht. Ik vind het echt zo'n zomerkleurtje. En samen met de lippenstift geeft het de outfit wat meer kleur! De ring zag ik bij de Hema. Mijn tante was erbij en zag hoe leuk ik 'm vond, dus zij ermee naar de kassa... echt lief! Ik doe mijn best wat meer sieraden te dragen, ik vind dat namelijk heel leuk, maar heel lang deed ik dat niet. Mijn collectie is ook niet heel groot, maar die wil ik dus wel uitbreiden! (Hè jammer nou, dat dat nou weer geld kost, haha.)

Wat vind jij van de outfit?

Liefs, Luna. 

27 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een mooie foto's zijn t geworden. Ik vind je outfit, hoewel die heel simpel is, erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie outfit! Leuk juist, dat 'simpele'.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit! Ik vind het kleurtje van je nagellak echt heel erg leuk en je schoenen zijn ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je broekje is heel erg leuk! En je nagellak is ook super, lekker zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, simpel hoeft niet altijd saai te zijn. Leuke outfit en love your shoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je blog toch leuk, Luna! ♥ Mooie foto's heb je gemaakt van je outfit. Simpel, maar wel lekker zomers! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk shortje! Het zijn inderdaad mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke outfit! Simpel, maar superleuk!

    Je hebt echt een leuke blog, ga je volgen! :)


    Liefs, Janneke
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simpel, maar zéker leuk! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk lekker en luchtig outfitje! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's!! Lekker zomerse outfit ook! Aw wat lief van je tante, zeg! En heel tof, zo'n bijbaantje! Ik ben aan het bessen plukken, maar dat is niet veel aan, haha..
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Luun, je foto's worden echt met de dag mooier. Ik vind je slip-ons super mooi en die staan je zoooo-hooo leuk. Ik vind je short ook heel mooi, mooi patroontje zit erin. En mooie plek voor foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor je leuke reactie op m'n blog afgelopen weekend, leuk om jou ook weer 'tegen te komen' haha! Ga proberen bloglovin' ook weer een beetje bij te houden, t zit niet meer helemaal in mn ritme haha ;)
    Hele leuke outfit, simpel hoeft niet altijd saai te zijn! Vind het een mooie combinatie & het staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh leuk Luna! En een super mooie plek voor outfit foto's! Maak je foto's zelf met statief? Of maakt iemand foto's van je? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier maakte mijn zusje foto's, zij doet dat meestal, maar soms gebruik ik mijn statief :).

      Verwijderen
  15. Wat ben jij een mooi meisje zeg! Hele leuke outfit! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's! Ik houd ook wel van simpel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind je ring trouwens ook erg leuk! Wat lief van je tante om 'em af te rekenen!

      Verwijderen