Battle: roze (low-budget) lipsticks

woensdag 23 juli 2014 |


lippenstift2
Ook al ben ik meer into wat minder 'lieve' lipkleuren, zoals rood of paars, roze kan ook best mooi zijn en het is een leuk zomerkleurtje! Ik pakte mijn roze lipsticks erbij van drie verschillende low-budget merken: Essence, Catrice en Hema. Een beeeetje vals gespeeld want die van Essence is eigenlijk een lip cream, maar whatever. In dit artikel een korte review over elke lippenstift en - wat hoort bij een battle - mijn persoonlijke favoriet!

lippenstift10

V.l.n.r.: Catrice Ultimate Colour 210 - Pinkadilly Circus, Hema moisturising lipstick nr. 20, Essence stay matt lip cream 01 - Velvet Rose.
lippenstift9

lippenstift12
Catrice Ultimate Colour 210 - Pinkadilly Circus heb ik ooit gekocht bij de Kruidvat; het is een lief kleurtje, maar toch nog best fel; tenminste, zo lijkt het. Ik vind dat de lippenstift eenmaal op mijn lippen minder fel lijkt. Maar dan nog is het een mooie kleur, met een mooi glittertje. En hoe leuk is de naam: Pinkadilly Circus. Ik zou deze lippenstift vaker moeten dragen, hij heeft wel wat, al vind ik dat rode lippenstift mij leuker staat. Dit maakt mijn huid bleker, of zo?! - €3,99

lippenstift11 Hema moisturising lipstick nr. 20 kocht ik pasgeleden. Ik was op zoek naar een rode lippenstift. Deze zag er mooi uit, al is die niet helemaal rood, meer roodroze. (En ja, op de foto van de lippenstift zelf lijkt-ie echt roze, maar dit is niet helemaal goed uitgekomen op de foto.) En op mijn lippen? Ook meer roze dan rood. Maar niet minder mooi. Ook deze heeft een glittertje en ik vind 'm, als ik het zo zie, een beetje lijken op Pinkadilly Circus. - €3,-

lippenstift13

Essence stay matt lip cream 01 - Velvet Rose is een heel zacht en lief roze kleurtje. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe ik eraan kom. Deze is toch weer best anders dan de andere twee, meer nude. Het aanbrengen ervan ging wat moeilijker, hij is echt heel creamy, en ook is dit niet helemaal mijn kleur. - €1,99

En dan nu mijn favoriet... die van de Hema! Al twijfelde ik nog wel tussen deze en Pinkadilly Circus van Catrice. De kleur van de Hema vind ik nog het meest opvallen, en ik vind het gewoon een mooie donkerroze kleur. Het kleurtje van Essence kan ook heel mooi zijn, maar... hmm, niet echt voor mij. Nu zit ik me ook te bedenken hoe ik eraan kom. Misschien uit een give-away pakketje dat ik had gewonnen, want ik weet niet of ik deze zelf zou kopen. Ik heb nog twee andere lip creams van Essence. Die zijn rood en spreken me toch wat meer aan.

Welke vind jij de mooiste? 

Loves, Luna. 

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik zou graag die lipcream aan mijn stash toevoegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes! Die van hema en catrice zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kleurtjes zeg! Ik vind die van de hema ook het mooist :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze staan alle drie heel erg leuk! Mooie kleurtjes hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Luna, hele mooie kleurtjes! De Hema lipstick vind ik inderdaad het mooiste staan bij jou, ik denk dat fellere kleurtjes je misschien beter staan door je donkere haarkleur, maar ik weet het ook niet zeker. Ik denk dat ik de lipcream van Essence het mooiste vind, ik hou wel van nude kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren, ik vind de laatst je ook erg mooi staan.

    Liefs x
    www.blogbymerdjelin.nl (doe jij al mee met de winactie op mijn blog?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kleurtjes! Ikzelf vind denk ik die van catrice het mooist, maar je kan ze alle drie even goed hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die van de Hema vind ik het leukst! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurtjes! Die van Catrice en Hema vind ik het mooiste! Ik ben niet zo van de nude kleuren. Doe mij maar een felle kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De eerste vind ik persoonlijk het mooist, maar jouw favoriet (die van Hema) vind ik eigenlijk ook wel leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen