Look/nails of the day

dinsdag 6 mei 2014 |



Een look of the day. Omdat je die niet vaak ziet, maar ik make-up wel steeds leuker vind. Je kunt je er net wat zekerder door voelen, en bovendien is het experimenteren gewoon leuk. Dus vandaag een look of the day (stiekem van zondag) met mijn make-up én nagels.
















Ik vind het niet moeilijk foto's te maken van mijn nagels, maar van mijn make-up wel. Het ziet er nooit zo uit zoals het er in real uitziet. Ik weet niet echt hoe dat komt: het zou aan mijn camera kunnen liggen, of aan het licht. Deze make-up look is een beetje mijn dagelijkse routine. CC cream, beetje bronzer, mascara, gel of potlood voor mijn wenkbrauwen, en vaak voeg ik er of oogschaduw, of lippenstift aan toe. Lippenstift vind ik altijd leuk staan, maar heb ik voor deze keer niet gebruikt. Het kleurtje op mijn nagels is een blauwe van Essence. Leuk, fel lentekleurtje, me likes! 

Het is vandaag dinsdag... back to school. Moeten jullie ook allemaal terug naar school? (Verschilt nogal vaak in verschillende delen van Nederland, daarom vroeg ik het me af.) Ik heb maar één week vakantie gehad, maar aan het eind van de maand heb ik weer vakantie. Deze week rustig weer beginnen, met één toets als ik het goed heb. 

Fijne week! Wat vind jij van mijn look en nails of the day?
xoxo, Luna.

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Hele leuke look! Het ziet er bij mij ook op foto's altijd anders uit, maar ik had ergens gelezen dat als je make-up echt op foto's wil laten zien dat je het dan dikker op moet doen. Het is alleen dat niet meer je 'dagelijkse' look. *zucht*..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kleurtje op je nagels, inderdaad lekker zomers! Je look vind ik heel erg mooi, lekker neutraal! De foto's vind ik heel mooi geworden :) Ik heb nog vakantie omdat ik bezig ben met de examens, ik begin 12 mei pas! Vandaag heb ik om 13:00 uur een herkansing maar dat is dan ook alles van deze dag, haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie look en nails! Ik heb ook altijd het probleem dat ik mijn makeup nooit helemaal goed op de foto krijg maar ik vind je foto's goed gelukt! :) succes met school! :) wel lekker dat je aan het einde van deze maand weer vakantie hebt! Ik hoef woensdag pas weer naar school :$
    Xxx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie foto's en leuk kleurtje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look! Vind de nagellak kleur echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie look en zeker lekker zomers! Ik heb nog vakantie een weekje. Het verschilt in delen van Nederland want sommige hebben maar een week en sommige twee weken.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleur blauw zeg heel mooi voor de zomer! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooie kleur nagellak en ook een mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die nagellak is heel mooi! Ik heb die nog nooit zien staan in het kruidvat, als ik hem eens zie neem ik hem sowieso mee haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waauw mooi kleur! Mooie look ook gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen