Outfit: Girl in the woods

zondag 1 december 2013 |




Gisteren droeg ik deze outfit en besloot ik outfitfoto's ervan te maken, omdat ik daar eens de tijd voor had én ik mijn nieuwe statief wilde uitproberen. Dus ik presenteer: De eerste outfitfoto's gemaakt met een statief. Ik ben er blij mee! Psss, ik heb mijn lay-out ook veranderd, hebben jullie het al gezien?











De trui is van Primark, de blouse van Summum, en van de broek heb ik geen idee. Eronder draag ik mijn Timberlands. Als je mijn outfit leuk vindt, vergeet 'm dan niet te hypen op Lookbook! Dat zou ik heel lief vinden! Ik vond het heel leuk om deze foto's te maken, al was het even wennen met het statief. De foto's heb ik met Pixlr.com/express bewerkt, bedankt Sophie voor de tip! Echt een fijne site om je foto's mee te bewerken. Wat vind jij van de outfit? Liefs, Luna x. 

29 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wauw leuke outfit en moooie foto's!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hele leuke outfit! Ik vind je trui echt tof en gewoon eigenlijk de hele outfit wel, haha! Ik had al gezegd dat ik je nieuwe lay out echt gorgeous vindt! ♥ Vooral je header vind ik tof!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze outfit is zo leuk! En de foto's zijn ook echt mooi geworden, net zoals je layout. Die ziet er zoals gewoonlijk weer super uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit! En je ziet totaal niet dat het met een statief gemaakt is, het lijkt echt door iemand anders gemaakt! Mooie schoenen trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit Luna! Je trui is erg leuk! En de foto's met je statief zijn goed gelukt! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie foto's Luna! Ik vind je outfit (en layout natuurlijk!) heel erg leuk! Ik vind je layout nu ook een stuk frisser en vrolijker ogen, niet dat de andere dat niet was hoor, maar deze heeft net een tikje meer kleur en dat maakt het toch ietsje vrolijker door die winterdipjes heen die we straks krijgen haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit meis erg leuke foto's

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooie foto's! Vooral de laatste! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Ik krijg dinsdag een statief dus dan ga ik ook outfit foto's maken :) Je lay out is heel mooi geworden zoals altijd hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit en leuke lay out :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfits! Je lay-out is echt awesome!x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk ^^! Heel erg herfst-achtig nog met die bladeren ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jouw schoenen zijn echt zo leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuke foto's en outfit! Nu jij een statief hebt, zet je je camera dan op de zelfontspanner of heb je een afstandsbediening? En oehhh je layout is net zo als altijd, weer heeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! <3 Ik zet 'm op de zelfontspanner haha. Nu nog een afstandsbediening, lijkt me eigenlijk nog wel fijner!

      Verwijderen
  15. Hele mooie outfit, staat je echt goed! Je nieuwe layout is super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw!
    normaal houd ik echt niet van tijger en panter print maar je hebt het echt heel erg mooi gecombineerd!

    x
    GUT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I like the colour of your skinny!

    http://lapetitetasse.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie outfit. De laarsjes zijn zo super mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leeuke outfit! Ik vind de trui vooral erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke outfit! En je nieuwe header en lay-out zijn echt mooii! :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foto's, je statief doet het blijkbaar goed ;-)!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke outfit! vooral de trui vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke outfit heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een leuke outfit :)

    Liefs,
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen