Wishing this...

maandag 11 november 2013 |



Ik heb een lange wishlist. Ik denk altijd maar: Dan heb ik wat te vragen voor mijn verjaardag, want als dat zover is, weet ik het nooit. Belt er iemand op: 'Wat wil je hebben, Luna?' en dan zeg ik: 'Uuuh, uuh...'. Om dat volgende keer te voorkomen (ik ben jarig in februari!), maakte ik alvast een wishlist. Ik wil een hoop dingen... Klik op 'lees verder' om meer te zien/lezen!

UGG's Classic Short Chocolate Bovenaan mijn lijstje staan nieuwe Uggs. Ik kreeg ook al een vraag bij de Q&A: Wat stond er op mijn wishlist? Toen noemde ik Uggs. En Uggs, dat is nog wel wat ik momenteel het liefste wil. Ik vind ze gewoon heerlijk zitten in de winter en mijn oude kunnen niet meer. Deze kleur, chocolate, vind ik heel mooi! Birdy - Fire Within Van Birdy's stem ben ik zeker fan. Het is heel bijzonder. Net als Ellie Goulding, maar daar ga ik het zo over hebben. De CD 'Fire Within' zou ik zeker willen hebben, omdat ik heel benieuwd ben naar de nieuwe liedjes die ze heeft gemaakt. Haar vorige CD kan ik helemaal meezingen! Ellie Goulding - Halcyon Days Oh, wat zijn de liedjes van Ellie Goulding mooooi! Heel veel nummers covert ze ook, maar ze maakt er helemaal haar eigen versie van. Ik vind het prachtig en luister momenteel veel verschillende liedjes van haar. Mijn favoriet is nu 'Only You'.







Maybelline Baby Lips Ik wil dieee! Alleen al omdat ik er zoveel goeds over hoor én omdat ze er leuk uitzien natuurlijk. Maar deze lipbalms blijken ook heel fijn en goed te zijn. Ik ben er benieuwd naar. Highlighter Lush Feeling Younger Ook zou ik het fijn vinden om een highlighter te hebben. Ik heb er niet veel verstand van, maar wij hebben zo'n stick van Catrice die allemaal glitters geeft, wat ik niet echt mooi vind. Deze highlighter van Lush uit een potje spreekt me juist wel aan, ik zag 'm in een tijdschrift.




Dr. Martens Het is niet dat ik aan het sparen ben voor deze schoenen. Dat zou ik eerder doen voor Uggs. Maar naar deze schoenen kan ik wel dromerig kijken, want ik vind Dr. Martens gewoon zo leuk! Het is een beetje zo: óf je vindt ze afschuwelijk lelijk, of je vindt ze gaaf. Ik vind ze gaaf. Maar vooral om naar te kijken. Haha, maar als ik ze gratis zou krijgen, zou ik ze dragen! Catrice Bronzer Een bronzer zou ik ook wel eens willen proberen. BB Cream Dat heb ik nog nooit gebruikt, haha! Wel een CC Cream, maar ik ben wel benieuwd naar wat ik nou fijner vind. Dus een BB cream wil ik absoluut proberen. Het maakt me verder niet echt uit van welk merk deze is.

Voor Ik Doodga de film Omdat ik het boek in de zomervakantie met tranen heb uitgelezen, werd ik wel heel benieuwd naar de film. Zou de film net zo ontroerend zijn? Ik heb er niet hele geweldige reviews over gehoord, en toch wil ik deze film zien. Jup... nog steeds. Essence All About Matt! Foundation En ook dit zag ik in een tijdschrift. Ik ben gewoon benieuwd wat deze foundation met mijn huid doet, hoe het eruit komt te zien. Het klonk in elk geval goed! Een statief voor mijn camera Ja, deze heb ik nogal nodig! Altijd is het weer een drama met filmen. Ik zet mijn camera op containers, paaltjes, op een auto... Dit kan zo niet langer! Doneer geld naar... Nee, grapje, maar jullie begrijpen volgens mij wel hoe fijn een statief zou zijn in mijn situatie, haha!

En, wat staat er op jouw wishlist? Liefs, Luna

24 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Mijn statief is best goedkoop, maar echt super goed! Het is een hama 60. Je kan hem bijvoorbeeld wel bij de bol.com kopen. En dr martens dat spreekt voor zich ♥♥

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De film voordat ik doodga, ia zoo mooi! Ik wil zelf ook nog graag het boek lezen! Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! Ik heb ook een goedkope statief van hama, geloof dat hij 24 euro was bij de mediamarkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! Haha op die van mij staat helemaal niks.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uggs blijven echt heerlijke schoenen maar Dr. Martens daarentegen vind ik ook heel leuk! Grappig dat twee paar van die tegenstrijdige schoenen allebei favoriet kunnen zijn :)

    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ellie goulding is inderdaad een supergoeie zangeres! Die botjes zijn ook zalig trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij heb ik dat statief van de foto! (: Verder heb je een leuke wishlist. De film voor ik doodga is echt moooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet ook nog een statief aanschaffen! En ik wil ook nog Docs, Babylips en die twee albums haha! Er blijft altijd genoeg om te wensen :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke items op je wishlist! Die dr. Martens zijn zoó gaaf, bij mij staan ze ook bovenaan op mijn wishlist ;)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Same problem met statief! Ik maakte zaterdag outfit foto's zonder statief. HAHHA, zo ongemakkelijk. Ik wil zeker ook nog een statief en baby lips heb ik ook echt nodig. Mijn lippen zijn droog als hell en ik verlang naar baby lips ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke wishlist! Op mijn wishlist staat een lekkere warme witte trui en heel veel concerten van artiesten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke wishlist! Ik vraag ook een statief voor mijn verjaardag. Ben namelijk rond Sinterklaas jarig! (Moet er dus ook nog 2!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die film ''voor ik doodga'' is zo mooi! Ik had de vertaling van het engelse boek gelezen, en later de film gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fire within is zo'n fijn album, heb 'm zelf gelukkig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke lijst! De cd van Birdy en de film voor ik doodga Allebei prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke wishlist! Wat je zegt over dat je dr. Martens mooi of lelijk vindt heb ik zelf meer bij uggs, sorry maar ik vind ze echt drie keer niks haha! Dr Martens vind ik wel echt heeel heel mooi :)
    & een statief is handig ja, ik zou ook eens op marktplaats kijken, ik heb die van mij een paar jaar geleden voor 5 of 10 euro ofzo via marktplaats gekocht (ook nog bij mij in de buurt) en 't is een hele stevige en goed merk! (wel heel zwaar doordat 'ie zo stevig is)
    & Ellie Goulding is gewoon heel erg goed jaa, ik moest in het begin even wennen aan dr nieuwe album maar hij werd wel steeds beter hoe meer ik 'm luisterde! maar 't album bright lights blijft een favoriet! en nog een tip: als je ellie goulding leuk vind vind je lorde misschien ook wel leuk? en dan niet alleen royals maar met name ook de rest van het album :)
    Oei, lange reactie, ik hou er maar weer mee op haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh joh, lange reacties zijn leuk. :D Bedankt voor de tip van Marktplaats, ik ga zeker eens kijken binnenkort! En Lorde ken ik ook al of course, ik zal ook eens meer gaan luisteren dan Royals.

      Verwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke wishlist Luna! Ik had gisteren toevallig ook een wishlist geplaatst met de baby lips er in van Maybelline, heb er twee kunnen scoren namelijk pink punch en hydrate bij de Etos op Utrecht Centraal! Ze zijn echt superfijn en zijn heel leuk :) Ik wil nog de andere drie halen binnenkort als ik die ergens kan vinden. Voor ik doodga lijkt me trouwens erg mooi! En een statief zou ik ook willen maar ik heb geen spiegelreflex helaas :( Ik vind de UGGS ook erg leuk, alleen zou ik wel voor de shorties gaan :) Ik wilde gisteren al reageren maar mijn toetsenbord deed het niet, haha, dus dan maar op stage even commenten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Statief kan ik ook wel gebruiken haha, leuke wishlist!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil ook heel graag dr. Martens! *kijkt dromerig*

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dr Martens zijn zo gaaf! Ik heb een tijd geleden een goedkope versie van de H&M gekocht om te kijken of ik het wat vond en vind ze geweldig! Maar of ik nog voor echte ga sparen? Denk dat ik dan liever 2 paar andere koop haha. En die film lijkt me ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen