Outfit: Eerste schooldag

donderdag 5 september 2013 |





De school is weer begonnen en ja, hoe standaard ook, ik show mijn outfit van de eerste dag op school! Dit was een introductiedag waarop we ons rooster kregen en zo. Alweer drie dagen geleden. Ik deed natuurlijk extra mijn best op een outfit, en er kwam best iets leuks uit! Ik nam ook mijn nieuwe rugzak mee van de Primark. Het jurkje is ook van de Primark, het vest van H&M en ik weet niet waar de schoenen van zijn, oeps? Oh ja, het riempje hoort bij het jurkje van de vorige outfitpost, maar toen was ik 'm vergeten om te doen. Daarom combineerde ik 'm nu even met dit jurkje, vond ik ook wel leuk.





Ook kun je op bovenste foto's mijn nieuwe haarkleur echt goed zien. Of, dat kan ook, had je het al gezien op Twitter of Instagram. Deze foto's zijn natuurlijk met mijn spiegelreflex gemaakt en nu kun je het extra goed zien. Me likes? Oh yes. Het is best wat anders, het is nog wel bruin maar op sommige foto's neigt de kleur zelfs naar zwart. Meestal vind ik het wel leuk om wat andere dingen te proberen: met mijn kleding/haar.

De tas ga ik overigens niet te vaak gebruiken, haha. Ik weet niet tot hoelang hij het gaat overleven, aangezien hij van de Primark komt. Misschien gebruik ik 'm op woensdagen: Dan heb ik maar vier uurtjes les. De andere dagen zijn zo vermoeiend! Terwijl ik toch twee uur minder les heb dan vorig jaar, en de lestijden veranderd zijn (kortere pauzes = eerder uit, yes!). En ik heb een kluisje onderaan, jippie...

Wat vinden jullie van de back to school outfit? Liefs, Luna

21 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een mooie outfit! Ik vind je jurkje en tas zo tof, wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke outfit. Je haar ziet er ook heel erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je outfit ziet er leuk uit :) zonder vestje vind ik hem stiekem nog leuker! Mijn zusje heeft juist een kluisje helemaal bovenaan, ze moet op haar tenen gaan staan om er iets in te doen haha. Ik had altijd een kluisje op ooghoogte, super fijn!
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie outfit Luun! Staat je zo leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk jurkje! Staat je mooi!
    Ik ben ook de gelukkige eigenaar van het onderste kluisje.....):

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke outfit! En de foto's zelf zijn ook super mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke outfit! Je vest heeft ook echt een leuke kleur! Mooie haarkleur, ik zie inderdaad dat het anders is! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je tas echt suuuperleuk! Sommige rugzakken met print vind ik helemaal niks, maar deze is echt leuk! En ook een heel leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie outfit, je jurkje is echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit, je tas past echt heel erg mooi bij je jurkje, leuke combinatie!
    & heel herkenbaar, een kluisje onderaan.. had zelf in de eerste, tweede (en derde?) ook onderaan een kluisje, ben inmiddels al heel vaak gewisseld (kreeg steeds weer onderaan) maar na heel veel kluisjes onderaan heb ik er nu (sinds een paar jaar alweer) een op ooghoogte, perfect! weet trouwens niet eens meer waarom ik iedere keer mocht wisselen van kluisje, ik ben wel benieuwd met wat voor 'goede' redenen ik aan kwam zetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit en erg leuke rugzak! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke outfit, je rugzak is echt geweldig! Veel succes op school :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit! Je rugzak is echt hip! Ik heb er ook zo een in hetzelfde patroon alleen dan toch net iets anders, haha. Wel van de Primark overigens. ;-) Jammer van je kluisje! Ik had er altijd eentje op ooghoogte, maar op mijn nieuwe school zijn ze echt duur! (7,95 als aanbetaling en 10,- borg. Ja doeeeei.) Gelukkig mogen we onze jas meenemen in het lokaal. Is dat ook weer opgelost, haha. Succes op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is echt een leuke outfit! Heel simpel maar het springt er echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke outfit!
    En ja dat onderste kluisje heb ik ook, ik ben best lang en moet dus haast op de grond gaan liggen om mijn boeken weg te leggen. Heel erg charming dus hahaha. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe outfit! Je haar is trouwens leuk Luna! :)

    BeantwoordenVerwijderen