De vreemdste zoekresultaten

zaterdag 7 september 2013 |







Vandaag wat zoekresultaten. Mensen komen met de vreemdste zoekwoorden op je blog. Zo typen ze in Google: Niels destadsbader vriendin, en komen ze op mijn blog? I mean: 'niels destadsbader vriendin'? Heb ik dáár ooit wat over geschreven? Deze zoekwoorden kan ik zien met Google Analytics, om de statistieken van mijn blog bij te houden. Heel erg leuk, handig en in dit geval grappig. Veel plezier met lezen!

luna & lovey
????

aanmoedigende spreuken
JE KUNT HET!!

als je in de herfst jaren bent wat kun je dan doen op een kinderfeestje thuis
Een speurtocht door het bos.

Beautybloggers die wat ouder zijn
Ik wist niet dat ik een oude beautyblogger was.

artiest+hanekam
= Eva Simons. Wiskundeeee!

bb curve hoesjes goedkoop
Nou, die ga je niet vinden op deze blog.

Cowboysbag al schooltas gebruiken
Dat wordt wel gedaan, ja.

geen wifi verbinding in Italië
Dat is jammer.

hoe druk is het in pretpark helledoorn
Het is niet zo druk in pretpark HelleNdoorn.

Hoe overleef ik school
Niet.

Wat is gebeurd met angelea van amerika next top model
Werkelijk geen idee.

blpog luina
Huh, oké, wacht: Het is blog en het is Luna.

een klein meid krijgt vrijheid van zijn vader
Is dat zo?

gelachen om jouw blog
Ik ben heeeeel blij dat je kunt lachen om mijn blog. Serieus?!

ha-ha wat grappig. nee. niet grappig
En nu ben ik ineens niet meer grappig? Verwarrend dit.

hoe stenen beschilderen
Je pakt een steen, je pakt verf, je pakt en kwast en gaat schilderen. Zo makkelijk is het.

ik vind haar oog leuk
Ik vind haar neus leuk.

ons nichtje sliep bij ons
Heel interessant om te weten, dank je.

op fotos mooi in het echt lelijk
Da's nog eens een compliment :).

selfies ja of nee
JA.

versleten schoenen kopen
... Ik denk niet dat je dat wilt.

wat is zow speciaal aan een spleetje tussen de tanden
Hmm, dat is een zeer interessante en filosofische vraag.

Hope you liked it! Komen er bij jou ook van die gekke zoekwoorden binnen? Liefs, Luna

25 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Heerlijk om te lezen! Ik heb ooit het woord Vin diesel laten vallen en sindsdien elke week wel 10 mensen die daardoor op mijn blog komen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Ik zoek ook wel eens (dan misschien voor de ander) op vreemde woorden, maar wat ik werkelijk probeer, is om het artikel te achterhalen en dat gaat dan in steekwoorden. (Voorbeeld: ons nichtje sliep bij ons. <- Het zou kunnen dat je daar ooit eens over geschreven hebt en dat mensen het terugzoeken of zo.) Maar inderdaad, het grootste deel is het r a a r.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig! Je wordt er wel nieuwsgierig van.
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik hou van dit soort blogposts! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, ik las deze vanmorgen in mijn bedje al :) hartstikke grappige zoekwoorden zitten er tussen. Zelf kan ik ze via blogger ook bekijken, maar die van mij lijken maar nooit te veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat leuk, ik kijk dit zelf ook wel eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk artikel! Ik wilde graag ook google analytics maar het lukte niet helemaal..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha! Ontzettend leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha, je reageert er echt zo leuk op! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha, ik ga elke keer stuk om dit artikel, geweldig hoe je er op antwoord, echt heerlijk om te lezen! Nu herinnert het mij weer om op mijn Google Analytics te gaan kijken, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dit is raar! Maar heel grappig haha. Leuk om te lezen zeg! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahaha geweldig! bij mij stond er laatst iets heel engs; een kijkje in floor's leven... D:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaa wat ontzettend grappig dit! Mensen zoeken echt op de raarste woorden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hhahahhah echt super grappig hoe mensen zoeken.
    Liefs, Mi-lou

    Doe jij ook mee?
    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/2013/09/give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahah weer geweldig Luna, lekker droog jouw reacties!
    Een glimlach is getoverd:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha wat geniaal dit! Leuk om te lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha erg leuk hoe je erop reageert :D en sommige dingen zijn echt raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha erg grappig om dit zo te lezen!!

    Liefs My

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit soort artikelen altijd geweldig. Hoe komen dit soort zoektermen in godsnaam op jouw blog haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha wat een superleuke lijst!
    erg leuk om te zien al die rare zoektermen en vooral met je leuke opmerkingen erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, deze vind ik leuk! Waar kan je dat zien? En hoe zoeken ze dat? Degene die ik het leukst vind = Hoe stenen beschilderen?

    BeantwoordenVerwijderen