Hi from Zeeland!

maandag 26 augustus 2013 |

 
Hé allemaal! Nu ik dit schrijf ben ik alweer twee dagen in Zeeland. We hebben een huis op het strand, recht voor de zee en we zijn hier een weekje. Het is de allerlaatste week van mijn vakantie, maar ik ben heel blij dat we die week hier kunnen doorbrengen. We hebben zon, zee en strand, wat wil je nog meer? Dit is pas echt zomer, haha! Maaar goed, ik ben hier terwijl mijn achternichtjes hier ook zijn en dat maakt het extra gezellig. Klik op 'lees verder' om meer te lezen en wat foto's te zien, die ik vast heb gemaakt.









Zaterdag 24 augustus vertrokken we hierheen. Alle spullen over de duinen gesjouwd, in ons kleine huisje gedropt en toen zijn we lekker onderuit gezakt - oh nee, nadat we bij het dichtstbijzijnde strandpaviljoen van de WiFi gebruik gingen maken. 's Avonds gingen we bij een ander strandpaviljoen weer eten, dat was echt heeeeel gezellig. Mijn achternichtje en ik zijn helemaal fan van Ben & Jerry's en ja... dat eten we nogal veel - het is nog even vakantie?! Dit hierboven is trouwens een krab.




Hierboven met mijn zusje Irsa en achternichtje Julia.

Het is 25 augustus nu ik dit typ en vanochtend gingen we een videoclip opnemen, mijn achternichtjes, zusjes en ik. Op het liedje What Makes You Beautiful van One Direction, haha! Maar het was echt heel grappig en ik ga het filmpje nog editen, en als dat lukt wil ik 'm best op YouTube zetten. Het is zo fijn hier aan zee! Overal is zand, ik voel me de hele dag al plakkerig, er zitten spinnen in onze kamer en 1 bij 1 meter badkamer: Lekker comfortabel, maar lufff it! Vanochtend ging ik douchen en ik trok per ongeluk het douchegordijn naar beneden en een spin kwam me lastigvallen - panieeek! En de badkamer is buiten. Maar alles kwam goed.

Wat een avonturen al, en dat in twee dagen. Maar ik denk dat deze week heeeel leuk gaat worden. Ik ben er eigenlijk zeker van. En er komen mensen op bezoek, mijn oma blijft bijvoorbeeld een halve week en er komen mensen uit onze straat. Verder komt er nog wat familie. Mijn achternichtjes, zusjes en ik willen nog een nacht op het strand slapen, met ligbedjes onder de sterrenhemel. Ik heb er nu al zin in. Ik wil een strandfotoshoot doen en ik denk dat ik ook nog veel Ben & Jerry's ga eten.

Nog even genieten voor de school weer begint, dus! Have a nice week! xx, Luna
 

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Heerlijk dat je nog een weekje vakantie hebt zeg! Het huisje ziet er knus en - zoals je zelf al zei -comfortabel uit. Veel plezier nog deze laatste week! (...en geniet van al dat ijs. Jum.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ik ben jaloers op jou. Heel veel plezier. Geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heerlijk dat je nog een week op vakantie bent met je familie, lijkt me echt heel erg leuk! De huisjes zien er heel erg leuk uit :) Leuke foto's weer allemaal!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awhh, nog lekker vakantie! Geniet ervan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk ik heb daar ook een strandhuisje gehad! Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk,het lijkt me zalig.Je hebt geluk dat er veel mensen zijn die je kent.Supergezellig!Fijne vakantie nog.xxx Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice en mooi dat je het naar je zin hebt ^^! Ik ga ook wel eens daarheen ^^! Veel plezier nog, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen