..And that's who Luna is

zaterdag 18 mei 2013 |

Tag, ja dit is die tag - maar dan met een beetje andere titel als normaal, haha. De tag die je op bijna alle blogs ziet maar oh wat vind ik 'm leuk. Hij is lekker simpel met die plaatjes, maar zegt toch veel over de persoon achter de blog. En dat is altijd leuk! Eigenlijk moet ik 'm ook wel even doen. Dus ja, here we go. This is me.























Dingen zijn heel erg veranderd. En soms kan ik er niet zo goed mee omgaan. Dit jaar is maar weinig echt zorgeloos gegaan terwijl dat vroeger heel anders was. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het jammer dat zoveel dingen zijn veranderd, dat mensen, dingen en gewoontes zijn veranderd. Terwijl het eigenlijk bij het leven hoort en ik dat moet accepteren.























Winter = sweaters. Ook al zijn ze dik, warm en soms lelijk, haha, me loves them. En ik zou ze nu nog best kunnen dragen want het wil niet opschieten met de zomer.























Schrijven is gewoon heel belangrijk voor me. Als ik ergens mee zit en het tegen niemand kan vertellen kan ik het altijd van me afschrijven.

Dan ga ik piekeren, heeel lang en diep nadenken. Mensen om me heen kan nog voor afleiding zorgen, maar als ik alleen ben kan ik mezelf helemaal gek maken.

Mijn familie is gewoon te gek. Ze zijn alles voor me! Ze weten me altijd weer op te vrolijken als ik niet vrolijk ben, en iedereen is gewoon lief. Ja, familielid die dit eventueel leest, jij ook. (Haha, sommigen lezen mijn blog. Loveee.) Ik zou een leven zonder familie echt niet voor kunnen stellen.

Fireplaces = rust, warmte en gezelligheid. Ik kan daar echt van genieten, omdat mijn dagelijks leven best druk is. Tijdens mijn vakantie in Zweden heb ik echt vet vaak voor de openhaard gezeten. Dat was heel fijn.

Ik houd van woorden, zinnen, brieven... En als jij me een berichtje wilt sturen kun je dat altijd doen via mijn mail. Of laat een reactie achter op mijn blog. Dan maak je me echt een happy girl, :).

I love holidays. Ik leef altijd naar vakanties toe, ik snap van mezelf niet echt waarom. School is best oké: Ik heb lieve vriendinnen, kan het goed bijbenen. Het is meer de stress waardoor ik naar een vakantie toe leef, denk ik. 

No comment. Haha! 

Ik ben dol op lezen en boeken. Vroeger kocht ik nog wel eens een boek van mijn zakgeld. Ik zou dat nu nog wel willen, maar ik heb niet al te veel tijd om te lezen. In de vakanties lees ik nog wel boeken en dan krijg ik vaak een boek. Toch gaf het me altijd wel een goed gevoel om zelf een gloednieuw boek te kopen! 

Badderen vind ik ook zoiets relaxed. Vooral als je net in dat warme water zit.. Aaaah.. Oké, nu krijg ik nog zin in een bad (beslist gauw even om vanavond in bad te gaan, yeah). 

Jullie denken nu waarschijnlijk dat ik wat depri ben, eigenlijk is dat ook wel een beetje hoe ik ben. Whahaha. Ik kan vaak niet de positieve kant van iets zien. Dat zou ik wel heel graag beter leren. 

Ik houd van bloggen, Twitteren, af en toe op Lookbook kijken, forums checken, Instagram bijwerken, en ja... Laten we eerlijk zijn, op internet zijn onze levens vaak veel 'cooler'. Dan laten we al onze beste kanten zien. Behalve in deze blogpost, ik ben best eerlijk geweest over wie ik ben en.. Pffoe, dat was best fijn, hihi!

Heb jij deze tag ook gedaan? Dan wil ik 'm erg graag lezen. Laat een linkje achter, als je wilt! Deze foto's komen allemaal van deze hele leuke Tumblr-blog.



18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Aaah leuke tag! :) Ik ben echt gek op deze tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze tag zo leuk!
    Ik heb hem vorige week ook gedaan!
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo leuk! Ik heb m ook gedaan, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik hou ook van dat soort sweaters :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooie tag, leuk om te zien hoe je bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk om zo nog meer over je te weten te komen. Ik heb de tag ook gedaan.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo leuk om te lezen bijn anderen, ik heb 'm ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem echt zoo leuk! Ik ga hem ook heel snel doen :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik heb hem ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke tag is het hè?! Ik heb 'm ook gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is en blijft een leuke tag! Leuk ingevuld Luna! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt zo'n leuke tag ja! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke tag! Ik herken veel van jou in mezelf terug haha!

    BeantwoordenVerwijderen