Filmpje: Hoe blog ik?

woensdag 10 april 2013 |

Bloggen, iedereen doet het eigenlijk op een andere manier. Natuurlijk schrijven we allemaal een stuk en maken we foto's, maar toch: Ik doe het met een bepaalde camera op een bepaalde plek en bewerk mijn foto's weer anders dan anderen. Super leuk om te laten zien toch, mijn blog-gewoonten? Vind ik wel. Ik heb besloten een filmpje te maken zodat het lekker duidelijk is. In het filmpje heb ik het over het maken van foto's en artikelen, maar ook de lay-out en waar/wanneer ik blog. Press that playbuttonnn.










 


23 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Wat een origineel filmpje, leuk om te zien hoe je dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om zo'n filmpje te maken,
    echt leuk!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk filmpje! Dit vroeg iemand mij pas ook! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk om te zien! erg leuk filmpje :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee. Je vertelt echt veel! PicMonkey kende ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk filmpje! Bewerk je je foto's die op lookbook staan ook op picmonkey?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk filmpje. Had al op YouTube gereageerd, maar vraag het hier nog maar eens. ;)

    Ik film (en fotografeer) ook met de 1100D, maar krijg op YouTube nooit het beeld 'schermvullend' zoals jij. Ik heb er altijd een soort zwart kader om heen. Met welke instellingen film jij of bewerk jij je filmpjes? Misschien dat het daar aan ligt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oef, sorry, ik heb geen idee! (haha ik maak gewoon foto's zonder te weten hoe het nou eigenlijk ingesteld is.. ;))

      Verwijderen
  8. Leuk filmpje! Ook handig voor mensen die een blog willen starten denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk filmpje! Ik heb nog nooit gehoord van Google Analytics, meteen mij aangemeld hihi :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Interessant! Leuk om te zien, weer eens wat anders. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk filmpje om te zien Luna! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk filmpje Luna! Heb het met veel plezier gekeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk filmpje, vind het altijd heel knap als mensen een filmpje opnemen. Zou dat zelf niet durven haha!

    BeantwoordenVerwijderen