Luniverse - I need yóu!

dinsdag 19 maart 2013 |

Een nogal vreemde titel misschien, maar ik heb iets nieuws bedacht! Lees dit artikel voor mijn leuke idee en hoe je me kunt helpen, mee kunt werken. Mijn rubriek Crazy Questions is gestopt en ik heb nu eens wat nieuws. Iets wat eigenlijk niet bloggen is, maarrrr.. Ik ga werken aan een tijdschrift in Publisher. Ik noem het Luniverse (Luna en Universe, haha). Op mijn blog ga ik drie keer een update geven van het tijdschrift en het jullie laten lezen. Hopelijk kan ik het aan het eind zelf printen. Maar dit kan ik eigenlijk niet alleen doen. I need you, ook al doe je maar één klein ding! Lees snel verder voor meer informatie...







Luniverse wordt een tijdschrift met mode, maar ik wil er vooral lifestyle in doen. Leuke tips, maar ook real life verhalen of leuke stukjes. Ik wil speciale pagina's maken met jullie leuke verhaaltjes. Mail me dus naar lunalovelyworld@hotmail.com en help mee mijn tijdschrift leuk te maken! 


Luniverse
 Wil je meewerken? Je kunt het volgende naar mijn mailen:

1. Een blunder/blooper/gekke/grappige/mooie/leuke ervaring. Dit mag vanalles zijn! Hier ga ik een paar pagina's aan wijden. Ik zou het leuk vinden als jullie iets gaan inzenden. Hou het kort, lekker makkelijk, maar ik word er al heel blij van als je iets instuurt. Alle stukjes die naar me gemaild worden, plaats ik in deze tijdschriftrubriek.
2. Jouw serious real-life verhaal. Je kent het wel uit de bladen. Een verhaal dat serieus is, een beetje shocking, zo'n real-life story. Heb jij iets meegemaakt dat best wel groots was/is in je leven, en wil je het delen? Stuur het naar me, dit stuk mag natuurlijk wat langer zijn. Wil je anoniem blijven, dan komt het verhaal ook anoniem in het tijdschrift.
3. Dit is mijn blog. Ook nog een speciale rubriek voor de bloggers. Stuur een stukje over je blog in, waarom de lezers ernaar zouden moeten kijken. Natuurlijk mogen bloggers ook meedoen met de andere twee rubrieken hierboven.

Een groot project voor mij, maar even iets anders dan bloggen! Een tijdschrift maken... I like it a lot.
Ik vind het helemaal tof als jullie meewerken en me wat sturen. Nogmaals, het hoeft niet veel te zijn. De kleine beetjes gaan het tijdschrift leuk maken. Luniverse, help jij me? Stuur je stukje in naar lunalovelyworld@hotmail.com met als onderwerp: Luniverse (en dan welke rubriek/rubrieken, je mag ook voor meerdere rubrieken je stukje insturen!!). Dit kun je doen tot 31 maart. Dankje, dankje! Heb je nog vragen hierover, laat dan een reactie achter. 

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Oh wat gaaf een gaaf idee! Daar werk ik graag aan mee, ik stuur binnenkort waarschijnlijk een stukje over mijn blog en ik ga nog even nadenken over een blooper haha! Ik ben benieuwd naar de updates, het klinkt echt leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee Luna!
    Ik ga je vanmiddag even wat sturen, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel erg leuk! Ik ga zeker meedoen Luun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee Luna! Misschien dat ik mee doe aan ''dit is mijn blog'' want echt hele interessante zoetsappige verhalen heb ik niet haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Luna! Ik ga eens nadenken of ik iets weet. Maar mag ik wel meedoen? Omdat ik ook meegedaan heb aan crazy questions.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend leuk idee! Ik weet nu nog niks, maar als ik iets heb dan mail ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super gaaf idee Luna!
    ben benieuwd naar het resultaat!! xx Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaaaf! Leuke naam ook. Ik weet even niets, maar als ik een idee heb zal ik je even mailen. :D liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee! Succes ermee.
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee! Ik zal eens met je mee denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ge-wel-dig idee! ♥ Ik heb daar zelf ook wel eens over nagedacht, om zelf een tijdschrift te maken. Ik kan wel in Publisher werken, maar we hebben het thuis (nog) niet. Ik ga je in ieder geval een mailtje sturen! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee! Ik ga nadenken over een stukje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk idee, Luna, ik ben echt heel erg benieuwd hoe die wordt. Ook Luniverse is een leuke naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf idee! :) Ik ben erg benieuwd! De naam is ook erg mooi :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Je blog is echt mega leuk <3

    xx
    http://myrunwayfashionworld.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUPER leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je blog is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk idee. ik wil je wel een 'real life story' mailen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hmm je bent geweldig ..
    meid je komt nog eens ver met bloggen ga zo maar door & k hoop dat je het ver schopt meid !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen