Outfit: Shine bright

vrijdag 15 februari 2013 |

Hey lieve mensen, mijn humeur wordt beter, het weer wordt beter en school wordt beter. School omdat het vandaag vrijdag is, dus alleen dit dagje nog naar school en het is vakantie! En daarbij wordt mijn kleding ook vrolijker en feller en... Nou ja, je zag 'm al aankomen, vandaag een outfitpost. Het is me eindelijk gelukt om goede outfitfoto's te maken. In elk geval, ik ben tevreden. Het was trouwens wel koud buiten dus veel foto's zijn het niet. Je moet een bikkel zijn om een beetje fashionblogger te zijn, hahah.


































De laatste foto is bewerkt met Pixlr-o-matic. Wauw wat een leuke site is dat. Pixlr-o-matic heeft echt mooie effecten om je foto's te bewerken. Tipje dus! Gisteren was het Valentijnsdag. Op een briefje in mijn kluisje (Ik ben verliefd...... Verliefd op je kluisje) na heb ik niets gekregen. Haha, het was voor mij en veel anderen meer forever alone day. Nou ja, niet voor iedereen, heb jij nog wat gedaan of gekregen? En wat vind je van mijn felgekleurde outfit?


20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Je vest is echt leuk! Mooie kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke outfit! Die schoenen zijn ook super :) Bedankt voor de site, ik ga daar zeker even naar kijken als ik mijn foto's een keer wil bewerken.
    Liefs, fije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, lekker vrolijk en opvallend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi topje! Waar heb je dat gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb 'm al een tijd geleden gekocht, hij is van River Island! :)

      Verwijderen
  5. wat een super leuke outfit en mooie foto's! Het staat je echt heel leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een Luna topje =)

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook een outfit met roze én rood.. lekker opvallen mag af en toe wel. Mijn vakantie is juist na dit weekend voorbij, jammer genoeg, wat betekent dat mijn humeur er juist op achteruit gaat :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig shirtje! Leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zomerse outfit! Het vest is zó gaaf! Hele mooie kleur! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke outfit! Vooral de kleuren vind ik mooi samen staan ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk outfit! Voor mij was Valentijnsdag ook foerier alone, maar dat vind ik niet heel erg. Dankjewel voor de tip van de site, hij is erg handig. En natuurlijk wens ik je heel veel plezier morgen met de meeting! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die roze kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke combinatie!! staat je goed :) Ik ben weg van je shirtje en je schoenen. Die zijn echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen