5 x Duimpje omhoog!

dinsdag 19 februari 2013 |

Hoihoi. Nu ik dit artikeltje typ is het maandag. Ik zit lekker op de bank bij mijn oma een artikeltje te typen. En ik zit niet op school, hoe fijn is dat? Haha, best gemeen, volgens mij maak ik de mensen die weer op school zitten een beetje jaloers. Veel succes lieve mensen! Oké, vandaag een post over wat favorieten. Wat vind ik de laatste tijd leuk/grappig/te gek/tof/geweldig? Daar gaat mijn Duimpje omhoog! artikel vandaag over. Lees gauw verder.

























Eten - Romy's cupcakes Ik heb echt genoten van de high tea waar ik dit weekend ben geweest. Ik heb bloggers gemeet en lekker gegeten. Ik heb ook wel drie van de cupcakes van Romy op, haha. Dankje Romy! Je hebt je best gedaan op deze lekkere cakejes en dus verdienen ze een plaatsje op mijn blog. Haha, maar echt, ze waren jummie. Ik vond trouwens alles lekker. Dus kwam ik met buikpijn thuis... (Er komt nog een apart artikel over de bloggersmeeting!)



App - 4 Pics 1 Word Ja, ik weet het, half Nederland speelt het spelletje en de rest vindt het niks. Maar ik speel het ook. Ik vind het wel leuk, eigenlijk! Al kan ik me voorstellen dat anderen gek worden van al het gevraag op Twitter en Instagram: Wat is deze? En deze? Huh? Maar oké, het is verslavend als je er eenmaal aan begonnen bent. Je krijgt vier plaatjes te zien die een overeenkomst hebben. Eén woord, zeg maar. Dat typ je in en dan kom je in de volgende level. Helaas loop ik nu een beetje vast, maar nee ik ga jullie er niet mee lastig vallen.



Hobby - bloggen All time favourite, haha. I love blogging! Het is gewoon zo leuk om te schrijven en... Oké, ik ga niet weer mijn hele liefde voor bloggen uiten want dat heb ik al vaak genoeg gedaan.




Sleep - Deep Sleep pillow spray Slapen doe ik graag. Dus als ik niet in slaap kan komen, kan dat enorm frustrerend zijn. Ik probeer veel voor het slapengaan: Slaap druppels en thee, maar dit is wel mijn favorite. Kussenspray! Door deze spray zou je lekker gaan slapen en het ruikt ook nog erg lekker als je in je kussen duikt. Ik slaap de laatste tijd beter, maar dat zou ook kunnen komen door de druppeltjes en de thee. Of door alles bij elkaar. De kussenspray is van thisworks, en ik vind het een aanradertje!



Kleding - Pieces broek Ik word gewoon blij van mijn broek van Pieces! En ik kan 'm nog redelijk goed combineren, dus yeah: Goede aankoop. En het staat vast dat ik vandaag (dinsdag) naar de Primark ga. Mijn moeder en oma gaan mee, maar nu ook mijn achternichtje. Dat wordt dus extra leuk! Heeft eigenlijk niets met deze broek te maken, maar wel met kleding. Wat je te wachten staat: Sowieso een Primark shoplog.

Wat is jullie favoriet van de laatste tijd qua eten/apps/hobby/beauty/kleding, etc.? 

20 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Die broek ziet er echt tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke favorieten! Oee, die cakejes zien er echt gaaf uit, ik ben benieuwd naar het verslag van de Bloggersmeeting. Gave broek zeg! Ik ben wel benieuwd hoe je dat combineert. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blogje Luun!
    En bedankt voor de app tip, ik was er al naar op zoek maar wist de naam er niet van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh gave broek!! Ben benieuwd naar je verslag van de meeting :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk geschreven!
    xliefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien en de bloggersmeeting leek super gezellig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die cupcakes waren echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 4 pics 1 word is leuk, hè? Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben benieuwd naar de cupcakes! en leuk van de meeting! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige foto's! Ik hou ook zo van bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog nooit gehoord van dat spelletje! Dat wil ik nu ook wel proberen O:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kleur broek

    x

    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat spel speelt iedereen bij ons in de klas haha. Ik wordt er soms helemaal gek van ;) Die broek is echt super leuk! Geniet van je vakantie :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je maakt me behoorlijk jaloers! Ik kon niet naar de High-Tea!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een originele blogpost, super leuk om te lezen :) Ik speel ook sinds een paar dagen 4 pics 1 word, maar ik ben nu vast gelopen bij level 30 ofzo en ik heb geen muntjes. Dus nu vind ik het stom, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jou broek is leuuuuuuuuk! xoxo'

    www.myrtster.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De cupcakes van Romy waren inderdaad erg lekker :) Leuk artikel :) xx

    BeantwoordenVerwijderen