Outfit: Aztec again

maandag 3 december 2012 |

Eén van mijn favo trends blijft toch wel deze. Aztec, tribal, dikke en dunne lijnen en hoekjes en gezigzag. Het staat gewoon zo vrolijk en dat hoort echt bij mij. Toen ik deze trui wist te scoren, bij de Primark, had ik 'm nog niet gepast of zo. Nu is hij een beetje groot maar ik vind het juist leuk. Lekker winters, maar kan net niet bij een legging. Maar ja... Laatst droeg ik 'm, alweer. Ik heb 'm best vaak aan want hij zit gewoon fijn. Ik zag dat ik de trui helemaal niet bij de Primark shoplog had gedaan. Gek! Maar nu zien jullie m'n geliefde trui toch.




Nu dit artikel online staat, is het alweer 3 december. M'n zusje en papa zijn allebei jarig, gisteren was er feest bij ons thuis. Deze week is lekker chill voor mij. Jullie worden vast allemaal jaloers, maar ik heb vier keer tot twaalf uur les. Alle dagen, behalve vrijdag. En op woensdag hebben we Sinterklaasviering op school. Gaat vast ook heel gezellig worden. Sinterklaasstress is vervelend (zeker meegemaakt) maar als je het gaat vieren is het alijd heel leuk. Wel jammer dat ik geen pepernoten kan eten, met mijn beugel nu. Hoe vieren jullie Sinterklaas? Hoe vinden jullie mijn aztec-trui? Beeld: Eigen foto's







18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Gefeliciteerd met je zusje en je vader! Leuke trui :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! leuke outfit ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke trui! Staat je heel leuk :) Ik heb nog steeds niets van Aztec in mijn bezit, shame on me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd, en super leuke outfit!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke trui. Ik zelf heb een aztec broek van de H&M. Hartstikke opvallend maar super leukx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke trui, I love aztec! Ik heb trouwens nooit problemen gehad met pepernoten eten terwijl ik een beugel heb hoor. :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die trui is echt leuk! Ik vier helaas geen sinterklaas thuis, maar wel kerst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die trui is echt super leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe trui! x Elma
    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke blog! Elkaar volgen??
    Die trui is echt superleuk!
    xxx
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke trui! Aztec is zó lovely :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome trui, zal ook wel lekker warm zijn :D

    Ik hoop dat je ook eens bij mij langskomt,
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave trui ..Lekker fleurig
    Check mijn blog en laat een reactie achter''

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen