021 - Zomaar een random foto

maandag 17 december 2012 |

Hello guys! Nu moet ik natuurlijk niet de 30 days challenge gaan verwaarlozen, ik vergeet 'm gewoon helemaal. Sleeeecht! Dus ik ga er weer verder mee, dag 21. Nee, het gaat met niet lukken 'm af te maken voor 2013 (als die al komt als ik de Maya's moet geloven), maar dat geeft ook niet eigenlijk. Dag 21: Zomaar een random foto. Dat was niet moeilijk, aangezien ik heeeel veeeel random pictures maak. Ik heb er gewoon een (eigenlijk twee, Instafoto's) uitgepikt om op mijn blog te laten zien en er een soort van verhaaltje bij te vertellen. Click Read more >>!



Lekker sfeervol, toch? De eerste plaatste ik vrolijk op Instagram toen de Kerstboom net stond en versierd was. Hij ziet er zo mooi uit, vind ik! Hij is heel kleurrijk, met lichtjes en ook gekleurde lichtjes. Kerstballen en andere hangers. De Kerstboom blijft sowieso tot Kerst staan natuurlijk, maar hopelijk nog een beetje langer want het geeft veel gezelligheid in huis. Bij de tweede foto zit ik te chillen op de zitzak van mijn zusje, voor de Christmas tree. Met een cup of hot chocolate of course! 

Wij gaan geloof ik meerdere keren Kerstmis vieren. Met de ene kant van de familie en de anderen. Je weet wel, gewoon lekker eten, beetje kletsen en glühwein drinken. Nee, niet wij, de volwassenen bedoel ik dan hahaha. Ik kan niet wachten om mijn Kerstjurkje aan te trekken, serieus. Het liefst doe ik dat nu al! Maar om 'm golden dress met pailletten aan te doen naar school, neh. Nog vier dagen wachten tot het schoolgala. In Arnhem gisteren heb ik loafers gekocht met glitters voor bij mijn jurk. En ik doe een panty aan en een vestje maar dan onder de jurk. Misschien zet ik de outfit wel op mijn blog, ik denk er nog eventjes over.




7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥