Luna op Instagram #7

vrijdag 9 november 2012 |

'Luna op Instagram' is nog steeds een soort van rubriek en ik weet eigenlijk niet of jullie 'm nog leuk vinden. Please leave a comment, en zeg wat jij het beste vindt. Want ik twijfel er een beetje over of ik verder moet gaan met deze rubriek of niet. Dat komt doordat een aantal van jullie mij al volgen op Instagram en dan is het misschien minder leuk om het ook op mijn blog te zien. Nouja, laat het gewoon maar even weten, haha. Nu nog wel eens Luna op Instagram artikel en het is alweer de zevende.

 
Van boven naar beneden, van links naar rechts: 1. Wat meiden uit mijn klas en ik bij de Starbucks in Keulen. Ik hou echt van mijn nieuwe klas, ik heb het heel erg naar mijn zin. Ik kan het heel goed vinden met de meesten en dat is heel fijn! 2. M'n paps die Gangnam Style speelt... Niet heel goed, maar hij doet het wel, hihi. 3. Lovemyhair. Het is nu niet meer zo, maar de eerste dag zag het er wel zo mooi uit! 4. Op 'm iPhone. Oké, het is een gum... 5. Genieten van een tosti in Apeldoorn! 6. Deze kocht ik in Apeldoorn. Doe ik mee aan de legertrend en de studstrend, maar ik vind het shirtje ook gewoon supertof. 7. Ben & Jerry's cookie dough, my love. Je moet het niet te vaak eten (kost je ook heel wat euro's) maar laatst kocht mijn moeder het. Lekkah! 8. Mijn haar in de verf. 9. Blij met mijn nieuwe hoesje voor de iPhone! 10. Ben echt dol op dit vestje door deze details. 11. Gewoon een foto van mij, maar ik vind 'm wel leuk door mijn gele sjaal en roze dip dye. 12. Bij Halloween horen natuurlijk enge lokken. In dit geval een pruik, die ik ooit kocht toen ik op skivakantie was, en ook voor carnaval op had. Ik vind de pruik vet stoer en in het echt is ie nog wat heks-achtiger en vooral: greenn! 13. Verslaafd aan een spel, Pou. Ik speel het op de mobiel van mijn moeder omdat het niet voor iPhone is. Dat komt gelukkig wel snel, excited. Jullie denken vast wat doet zij nou weer voor kinderachtigs, en ik moet jullie gelijk geven, maar Pou is toch leuk. 14. Live life love. 15. Drinking tea. Dat doe ik graag. 16. Bella kijkt een beetje boos... Nou zeg :(.
 
Zo, het is alweer vrijdag. We all love friday! Hoewel ik tot het achtste heb op deze dag, is het mijn favo dag in de week. Ja duh, dan is het weekend. Gaan jullie wat leuks doen? Ikzelf weet het namelijk niet, huiswerk maken zou in elk geval wel weer moeten.. Beeld: Eigen foto's

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik vind dat altijd zo leuk om te zien, dus zeker mee doorgaan! :) Superleuke foto's weer! Zo te zien had je een leuke week! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk om te zien hoor, doorgaan zou ik zeggen!
    heel leuk

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er super leuk uit!! ♥

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je haar echt zo mooi!
    liefs,danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van de foto's! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi altijd leuk dit!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort artikelen vind ik echt leuk! Toffe foto's. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het super leuk om zo iets meer van je leven te zien! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf vind ik dit soort artikels altijd heel leuk om te zien, ook al volg ik je op Instagram. En haha, Pou is echt super leuk! x.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je haar is zo leuk! Oh, en ik vind je header erg mooi. x

    Ik hoop dat je eens langs komt,
    www.jannakamphof.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen