Halloween op PicMonkey.com

dinsdag 16 oktober 2012 |

Het is pas de zestiende, maar toch... De meest griezelige feestdag van het jaar komt dichterbij! Halloween wordt gevierd op 31 oktober. Meestal doe ik er niet veel mee, om nou langs de deuren 'snoep of ik schiet' te roepen, daar kan ik niet zo van genieten als mijn zusjes, haha. Vroeger gaf ik eens een halloweenparty en dat was dan wel leuk. En dit jaar? Dit jaar bewerk ik foto's op PicMonkey.com. Een goede tip! Want op die site kun je je foto's heel scary bewerken. Ik laat het aan jullie zien. Misschien leuk om die foto te versturen op de 31ste?


Waarschuwing: Het zou kunnen dat jullie schrikken van mij. De foto van mezelf heb ik helemaal omgetoverd in duistere, enge foto's. Ik hoop niet dat jullie bang van me worden zodat jullie mijn blog nooit meer bezoeken, maar ik verwacht dat jullie het aankunnen. Zijn jullie er klaar voor? Dan beginnen we met het thema vampires. Met dit thema kun je jezelf helemaal veranderen in een vampier. Besmeer jezelf met bloed (ieuw!) of geef jezelf de enge vampiertanden. Verder kun je je foto nog een eng filtertje geven en je bent totally een vampier. Kijk maar naar mij. Boe, schrik!


Zijn jullie klaar voor thema numero twee? Thema zombieeeees! Misschien is deze nog een stukje enger? Want in dit thema kun je nog meer bloed aan je foto voegen. Ook maak je jezelf heel creepy door je ogen enger te maken, en natuurlijk vind je nu weer filters. Dit vind ik wel één van de engste thema's, vooral door het bloed. Niet te lang kijken naar zombie Luna.


We gaan weer verder. Van het volgende thema krijg je ook wel de kriebels. Het heet day of the dead en als je met dit thema gaat bewerken, wordt je foto wel heel eng. Je kan namelijk je botten laten zien. Ieuw, ieuw, ieuw. Aan de foto kun je ook nog wat plaatjes voegen maar dit is lang niet het engste.


Dan zijn er nog meer thema's (houdt het dan nooit op?). Jaja, thema witches! Bij het heksenthema heb je veel groene effecten zoals je ziet. En ook heb je weer plaatjes die je zo in de foto zet. Bij heksen horen katten, en natuurlijk een hoed, die heb ik ook in de foto gedaan. In dit thema komt niet veel bloed voor dus zo eng is het niet. Ohja, er is wel iets griezeligs bij: Je kan je tanden heel vies laten lijken! Op de foto van mezelf staan geen tanden dus dat heb ik niet kunnen laten zien. Ik zou het zelf eens uitproberen.


The next one is demons. Whuuut, wat betekent dat? Toch is het thema wel gaaf. Scary, isn't it? Het thema bestaat uit coole effecten, veel enge dingen die je bij de foto kan voegen zoals bliksem, vlammen en rook. Verder kun je er voor kiezen om je foto the ghostifyen. Dat effect is zeker gaaf. Maar verder kun je nog veel meer enge dingen doen met dit thema. Ook al weet ik niet wat demons zijn, dit thema is wel één van mijn favorieten. Van de lachende mij blijft namelijk niets meer over!


Het laatste thema is meer funny. Er zijn vooral halloweenplaatjes die je op de foto kan zetten. Geen effecten, enge ogen of bloody stuff. Nou ja, je ziet het wel op de foto. Ook best een leuk thema hoor.


Hopelijk kunnen jullie slapen vannacht (hihi, flauw). Gaan jullie ook bewerken met PicMonkey en welk thema vinden jullie het engst? Beeld: Eigen foto's en PicMonkey.com

11 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Haha leuk hoor ;).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, hè? Ik was er ook al achter, haha... ;)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah spooky! wat gaaf :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag het inderdaad ook al op picmonkey.com! Superleuk bewerkt!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, echt cool dat je dat kan doen op picmonkey.com! Dankje voor de tip! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje! Haha, leuk gedaan. Ik wist niet dat zulke sites bestonden.
    Demons is sowieso het engst, hoewel witches ook wel dicht in de buurt komt..
    Wel jammer dat we in Nederland geen halloween vieren, het zou juist zo leuk zijn dat mensen halloween feestjes gaven, haha. Maar wij hebben sint-maarten, dus we mogen niet klagen.. *kuch kuch*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, geniaal! Erg leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen