Leila: Hair donut

vrijdag 1 juni 2012 |

Lang geen artikels meer hé, van mijn gastbloggers? Ik heb ze eens een mailtje gestuurd om te vragen of ze er nog wel mee door wilden gaan. Linda heeft besloten te stoppen, ik was wel heel blij dat Leila door wilde gaan! Dus hier is een artikel van Leila, en nu gaat ze écht één keer in de twee weken over beauty bloggen. Dus niet meer zo onregelmatig. Leila: Kennen jullie de hair donut al? Een leuke hair look, waarbij je een soort donut knot maakt in je haar. Je hebt hier een speciale hair donut voor nodig die je moet kopen. Maar het kan makkelijker, zonder kosten!

Foto: Weheartit

In dit filmpje laat een gek, vrolijk meisje zien hoe je de hair donut kan maken met een sok! Je kunt een oude sok, een nieuwe of een sok nemen waar je er maar eentje van hebt. Het kost eigenlijk geen geld, wat natuurlijk heel fijn is! :). Het filmpje:


Ik ben heel erg benieuwd wat jullie vinden van deze tutorial en of het jullie is gelukt!

Liefs, Leila in Wonderland

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Haha, leuk bedacht! Ik ga het zeker een keer uit proberen. : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zij is tof hahaha en de hair donut is gaaf! voordat ik het filmpje keek had ik zoiets van: hmmm en daarna van: waaaauw dat ga ik ook proberen! :D

    Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op de haardonut!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahah, wat een grappig meisje is dat! ik wist al dat het met een knot kan, maar altijd een handig artikel voor de rest dit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie hairdo!

    Love Lian - virtualfashionview.com
    Join my skull bracelet give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Donuts zien er zo leuk uit! Als mijn haar langer is, ga ik dat zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga het zeker een keer proberen.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga het eens proberen! Lijkt me best handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dat echt heel leuk! Mijn beste vriendin deed dat wel eens :-) x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah leuk! Ik heb er een gekocht bij de h&m, maar zelf maken kan natuurlijk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil dat ook weleens gaan proberen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik had het al eens een keer gezien, maar dit filmpje is echt geniaal! haha.

    BeantwoordenVerwijderen