Weekend picture #7

vrijdag 18 mei 2012 |

Hey. Wat heb ik een drukke dag achter de rug... Vroeg gingen we naar het pretpark Koningin Juliana Toren, waar we het erg leuk hebben gehad. Nu heb ik éventjes maar de tijd om te bloggen, daarom wordt het een niet zo'n lange blogpost met een nieuwe weekend picture. Straks moet ik namelijk naar zangles, maar eerst eten. Maar goed, een nieuwe weekend picture dus. Ik heb gezien dat de laatste keer een weekend picture best lang geleden is... Dus klik op 'read more' en zie de zevende weekend picture!


Op het moment kan ik niks verzinnen. Is het nu een bepaalde feestdag waar ik een leuk plaatje bij kan vinden, nee hé? Deze weekend picture is dus zomaar een foto die ik mooi vind. Ik heb 'm laatst gevonden op Weheartit.com. De foto heeft een drukke, maar leuke achtergrond. Het haar van dat meisje vind ik te gek! En die camera... Ik wil graag een goede camera en ik heb een tip gekregen van Britt, thank youuu. Als ik jarig ben, wil ik toch graag een camera, en ik heb zeker wat gehad aan de tip van Britt! En kijk nou maar naar deze leuke foto, de nieuwe weekend picture:

Foto: Weheartit

Jolijn heeft mij gemaild over een postproject. We gaan elkaar een brief sturen! Yeahyeahyeah, dat vind ik echt hartstikke leuk! Als ik het echt leuk vind ga ik er misschien nog wel mee door met iemand anders. Maar nu schrijf ik gewoon een keer met Jolijn en zij schrijft naar mij. Ik ben erg benieuwd wat ze naar me gaat sturen, haha. Dat is vast ook het leuke van een postproject. Je weet niet wat de ander voor je heeft gemaakt. Een postproject dus... Nou, ik zie wel hoe het zal gaan! Doe jij aan een postproject? Vinden jullie de nieuwe weekend picture net zo mooi als ik?

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Mooi plaatje! Ik vind het ook superleuk om met jouw te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu maar heel hard hopen dat je de camera ook krijgt voor je verjaardag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe ook mee met het post project. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave afbeelding! veel plezier met het project. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee met het postproject van Charlotte :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt een leuke foto! Leuk dat je meedoet met een postproject :) x

    BeantwoordenVerwijderen