Outfit: Pastel

woensdag 2 mei 2012 |

Hee allemaal. Het weer is echt lekker vandaag, zeg. Niet dat het heel erg warm is, maar het is gewoon, fijn weer. Ik vind het echt fijn om een shirtje met korte mouwtjes te dragen en ik vond dat het vandaag wel kon. Ik heb een nieuw truitje, het heeft een beetje een pastelkleur, net als mijn nieuwe broek. Dus mijn outfit is wel een beetje zomers vandaag. Ik heb ook maanden geen oorbellen gedragen, dus die heb ik vandaag ook weer eens ingedaan. Ze zijn heel schattig, bloemetjes! Kijk je mee naar mijn outfit?





Ik zit veel thuis in de vakantie, ik moet toch eens gaan kijken naar mijn eigen meivakantie tips. Ik ben trouwens wel veel buiten, dan tennis ik met mijn zusjes. Nieuwe hobby, haha. Ik kan er niks van, dat zeggen mijn zusjes ook de hele tijd, maar ik vind het wel leuk. Morgen gaan we wel weg. Wat doen jullie in de vakantie? En wat vinden jullie van mijn outfit?

16 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Superleuke outfit! Die combinatie met pastelkleuren vind ik zo tof, love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpele outfit! Pasteltintjes zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! En die oorbellen zijn echt heel erg schattig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Ik doe in de vakantie van alles, ik spreek heel veel af met andere meisjes en dat is gewoon heel gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie outfit, heel erg simpel maar erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke broek! Ik heb nog nooit getennist, zou het wel graag een keer doen! Ik werk, spreek af en slaap lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke outfit!

    XX Tali

    http://hersecondskintali.blogspot.com/
    GO & CHECK OUT MY GIVEAWAY

    BeantwoordenVerwijderen