Leuke app: Lens+

maandag 7 mei 2012 |

Leuke app is terug! Nou ja, voor één keertje dan maar, want deze app moest ik gewoon even met jullie delen. Er zijn zoveel apps om foto's te bewerken, wat dacht je van het populaire Instagram? Ik denk dat die app wel één van de bekendste is. Er zijn ook een hoop onbekenden. Lens+ is volgens mij niet een erg bekende app. Maar ik raad je toch aan om die te installeren op je phone, want ik maak er nu alleen een heel artikel over omdat ik het zo'n superfijne app vind!

Foto: Apple.com

Ik heb een probleem met mijn iPhone. Hij zegt telkens dat ik geen foto's kan maken, omdat het er teveel zijn. Ik heb helemaal niet veel foto's en ik baal ervan dat ik geen foto's meer kan maken met de normale 'camera' van mijn iPhone. Toen keek ik of ik nog foto's kon maken met Lens+. Ja, dat kon nog wel! Ik heb Lens+ op de plaats van camera gezet, ghehehe. Daar maak ik nu telkens foto's mee. Het kan met effecten maar je kan er ook 'gewone' foto's mee maken. Dat is wel fijn.

Hoe werkt Lens+? Met deze app kun je foto's maken met verschillende effecten. Het zijn prachtige effecten, echt hele mooie. Het is heel simpel, je gaat gewoon met je duim over het scherm heen en hij gaat naar het volgende effect (als je begrijpt wat ik bedoel?). Het is zo handig! Ik heb geen idee of het veel beter is dan andere apps om foto's te bewerken, maar ik vind het fijn en de effecten zijn heel leuk. Wat ik ook zo leuk vind van Lens+ is dat je je vinger ergens op kunt houden en daar focust het zich dan op (wow, ik leg echt vaag uit haha). Ik had niet het idee dat dat met de gewone camera ook kon. Ik zit nu de hele tijd foto's te maken met Lens+ en de bijzondere effecten, en sommigen zien er gewoon professioneel uit. Alsof ik het echt met zo'n professionele camera heb gedaan, hihi. Ja, ik vind Lens+ erg leuk en na al dit positieve moeten jullie 'm wel downloaden, hé?

En kost het wat? Het kost wat. Helaashelaashelaas! Hoe kom ik dan aan de app? Nou, ik heb Lens+ een keer geïnstalleerd toen het tijdelijk gratis was. Dat heb je wel eens met apps, zo ook een keer met de Sims, die had ik altijd al willen downloaden maar hij kostte altijd geld. Ik had 'm toen gedownload maar ik vond de Sims toen helemaal niet zo leuk. Lens+ kende ik eerst nog niet, maar toen het gratis was zag ik het ergens staan en er stond bij dat het tijdelijk gratis was. Ik dacht, dat moet wel een goede app zijn als het eigenlijk betaald is. Ik zag dat Lens+ leuke effecten had dus ik ging 'm installeren. Ik ben zeker blij dat ik 'm nog gratis heb kunnen krijgen. Helaas voor jullie (of misschien had je de app al wel?), maar misschien betaal jij wel eens geld voor apps! Dan zou ik Lens+ echt proberen. Op de site van Apple staat dat Lens+ 0,79 kost, wat op die site staat moet wel zo zijn denk ik.

Met welke app bewerk jij foto's?

7 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Eigenlijk heb ik niet echt apps...
    Maar deze app klinkt heel leuk (: liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me een fijne app, maar ik wil er niet voor betalen helaas. En ik heb ook een Android telefoon en ik weet niet of het daarop kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt leuk, maar ik heb niet iets waar je apps op kan downloaden (;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je niet gewoon met je "normale" camera app kan foto's maken!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen