Love it! Sieraden

zaterdag 21 april 2012 |

Ja duuuuh, natuurlijk houden wij van sieraden. Een mooie ring, een leuke ketting of armband kan je outfit helemaal compleet maken. Ook ik heb aardig wat sieraden, nou ja, eigenlijk valt het wel mee, maar oorbellen heb ik wel heel veel. Ik draag ze alleen niet meer. Het is een beetje zonde, want ik heb er zo veel. Ik heb gewoon geen tijd, of zin, om ze in te doen of zo... Wel jammer, maar ik wilde wel wat mooie oorbellen/ringen/kettingen/armbanden laten zien. Van mijzelf!

Dit zijn mijn kettingen, waar ik heel blij mee ben. Die uil vind ik echt superleuk, ik ben echt fan van mijn moustacheketting en die ketting met dat hartje vind ik ook erg cute! Ik heb niet veel kettingen, maar wel hele leuke, ook al zeg ik het zelf.


Deze ring heb ik pas gekregen van mijn oma. Ik vind 'm heel leuk, een strikje!

Zo. Mijn kistje met oorbellen. Er zitten ook wat armbandjes tussen, hihi. Maar goed, ik heb wel veel oorbellen, maar ze zitten allemaal door elkaar en ik denk niet dat er overal twee van zijn. Ghehehe.

Een deel van mijn armbandjes.

Dit is wel één van mijn grootste paar oorbellen. Vroeger droeg ik veel grote, maar nu vind ik dat ook niet meer zo prettig. Ze zijn best zwaar. Deze vallen dan nog mee, maar anderen...

Dit waren dan mijn sieraden! Het zijn ze nog niet allemaal, maar nu hebben jullie even een kijkje kunnen nemen bij een paar ervan. Wat vinden jullie? Much love, Luna

17 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Erg leuke sieraden! Zelf heb ik niet zo veel sieraden, maar ik ben ook niet iemand die heel veel van sieraden houd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ketting met dat snorretje. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sieraden, die kettingen zijn echt gaaf! Waar heb je dat kettinkje met die snor vandaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die ring met dat strikje is zoooo lovely <3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die uil is zo leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt hele leuke sieraden! 'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sieraden! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kettingen! :)
    Liefs! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie sierraden!
    Vooral die uilenketting, ring en oorbellen op de laatste foto zijn leuk!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uilenketting! Ik ben gek op uilen en heb ook zo'n soort, maar dan in koper.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah die ring <3! Ik ben gek op strikjes!

    Trouwens misschien lijkt het je leuk om mee te doen aan mijn winactie? Je kunt Catrice producten naar keus winnen tot 5 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke sieraden.. en blog~! :D

    BeantwoordenVerwijderen