Nieuwe muziek

vrijdag 9 maart 2012 |

Zoals jullie zien heb ik mijn lay-out weer terugveranderd, ik vind deze toch nog het meest mooi en vertrouwd. Maar goed, het is weer tijd voor wat nieuwe muziek. Gewoon leuke populaire liedjes van dit moment. Welke liedjes heb ik de laatste tijd veel geluisterd op onder andere YouTube en Spotify? Ben je nieuwsgierig, of op zoek naar leuke nieuwe nummers? Klik op 'read more' en luister...
Foto: Weheartit
 
 
Het zou kunnen dat je een beetje genoeg hebt van het zomerse, vrolijke (misschien een beetje irritante) liedje Ai Se Eu Te Pego van Michel Teló. Maar ik vind het toch een leuk liedje!
Dit vind ik nou echt een toplied! Ik kan 'm heel vaak luisteren, I Follow Rivers van Lykke Li. Deze remix vind ik nog leuker, luister 'm eens!
Ik luister niet vaak naar muziek van Jason Mraz. Dit liedje vind ik wel erg mooi. Ik kende 'm al wel, maar sinds gisteren weet ik pas dat het liedje I Won't Give Up heet. Mooi!
Living young... And wild, and freeeee. Ik moet zeggen dat ik dit wel een relaxt liedje vind waar ik de laatste tijd vaak naar luister. Wat vind jij ervan?
Ken je Wild Ones van Flo Rida en Sia al? Het is een erg leuk en swingend liedje, haha.


Is dit liedje wel nieuw eigenlijk? Redelijk, toch? Nou, ik word er wel heel vrolijk van dus het liedje Good Feeling van Flo Rida moest erbij. Hé, alweer Flo Rida.


Deze song van Rihanna staat op RiRi's nieuwste cd Talk That Talk, namelijk Where Have You Been. Ik vind het een heel leuk liedje, kende je 'm nog niet? Snel gaan luisteren dan.

Zo, dat was het dan weer. Ik luister de laatste tijd veel op Spotify en dat is handig. Je hebt ook zo een lijst met populaire liedjes die je na elkaar af kunt spelen. Hoewel, het is wel vervelend dat je maar 5x een liedje kan luisteren. Als je gaat betalen kun je het onbeperkt volgens mij, maar nu kan ik dat dus niet en kan ik onder andere I Follow Rivers niet meer luisteren. Balen. Maar toch is het leuk en handig, gebruik jij ook Spotify?

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Love Rihanna! <3 dat nummer is echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke liedjes heb je gekozen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zitten zeker leuke nummers tussen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee!


    Leuke liedjes heb je uitgekozen, ik kende Jason Mraz nog niet maar zeker geen slecht nummer!
    Wauw!

    Leuk artikel

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat liedje van Jason Mraz is echt zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt verslaafd aan het nummer follow Rivers!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke liedjes! Ik ken Spotify niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I won't give up vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa Follow Rivers. Erg leuk!! :D

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik luister eigenlijk veel te weinig muziek! :) Je brengt me zojuist op ideeën!

    Win een super leuke ketting met mijn give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke muziek heb je gekozen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen