Haircolours

maandag 13 februari 2012 |

Ik vind het echt leuk om over haar te schrijven, dus vandaag weer een post erover. Als jullie veel blogberichten van mij lezen, weten jullie vast wat voor kleur haar ik graag zou willen hebben: Rood. Ik zeg het zo vaak, maar ik doe het nooit. Waar moet ik het dan doen? Thuis, de kapper? En staat het me wel? Misschien wil ik ook wel tijdelijk rood haar, en daarna weer bruin. Maar het lijkt me ook vet om een kleur zoals groen in mijn haar te hebben. Oh nee, dat ga ik niet doen, hoor, dat is voor mijn leeftijd wel erg overdreven. Soms probeer ik wel dingen uit op fotobewerksites. Nu picnik.com bijna weggaat en je alle premium dingen gratis kunt gebruiken (zó leuk!) kan je ook daar ook je haarkleur veranderen. Check me with...
Mijn normale haarkleur. Klik op 'read more' voor een hele collage van mij met héél véél haarkleuren.


Haha, crazy! Die kleurtjes zoals groen en blauw zou ik nooit nemen, maar donkerbruin (de derde van de eerste rij) vind ik eigenlijk wel mooi. Het is wel wat donkerder dan dat ik nu heb, maar het staat me ook wel leuk, al zeg ik het zelf.

Welke haarkleur heb jij/zou je graag willen hebben?

Kus, Luna

18 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Die donkere is inderdaad mooi, en ik denk eerlijk gezegd dat bruin je ook wel zal staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die donkere is mooi! linksonder vind ik ook mooi, een beetje bruin rood achtig ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alle roodtinten erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die donkere staat je echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind paarsachtig opzich ook leuk, en idd rood !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zoals je weet heb ik nu roze met blauw haar :3

    maar jou staat idd die donkerbruin erg goed maar stiekem vind ik paars jou ook wel erg leuk staan hoor :$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, alleen zou ik mn haar niet snel in zn kleur verven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik durf het ook niet zo snel te kleuren O:) Maar als je rood haar wilt zou ik voor die een na laatste kleur gaan, erg mooi! X

      Verwijderen
  8. hahaha, wat grappig zeg! Rood haar staat je best leuk denk ik, of chocoladebruin ofzo?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het gewoon zo laten zoals je het nu hebt!
    Hahah
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die rechts boven en links onder staan je erg leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je eigen haarkleur het mooist :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zou graag donker rood haar willen hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bruin staat je mooi!
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet gemeen bedoelt hoor, maar vind je jezelf niet een beetje jong om je haar rood te verven?
    Ik doe het zelf ook niet (ik ben 14), omdat het slecht voor mijn haar is en ik er best blij mee ben nu. Maar als ik iets ouder ben zou ik het best een keer doen ja!

    Liefss <3

    BeantwoordenVerwijderen