Gezocht: Een gastblogger...

donderdag 16 februari 2012 |

Inmiddels heb ik een gastblogger gevonden!
Hey! Ja, ik ben op zoek naar een gastblogger, je leest het goed. Ik wil heel graag een gastblogger die één keer in de week, of één keer in de twee weken, een beauty-artikeltje wil schrijven. Ik schrijf zelf wel over nagellak, maar meer dan ook niet, omdat ik niet veel van beauty weet. Sommigen vinden dat wel leuk om te zien, dus vandaar dat ik graag een gastblogger wil die over beauty gaat schrijven! Klik op 'read more' voor meer info...


Een beauty-gastblogger dus! Dit was mijn idee:
- Eén keer in de week, of één keer in de twee weken komt er een artikel door jou op mijn blog. Wat je zelf het fijnste vindt. Het maakt ook niet uit op welke dag, alleen het liefst niet in het weekend.
- Het artikel moet dus over beauty gaan. Het mag een filmpje, review, weet ik wat zijn, als het maar met beauty te maken heeft.

Wil jij gastblogger zijn? Dit moet je doen/hebben:
- Stuur een mailtje naar lunalovelyworld@hotmail.com, en vertel waarom je gastblogger wil worden.
- Je moet natuurlijk wel een beetje verstand hebben van beauty, en het leuk vinden om daarover te bloggen!
- Als je zelf een blog hebt, zet de link dan ook even in je mail. Het maakt niet uit of je zelf weinig over beauty blogt, maar dan zie ik een beetje hoe je schrijft, enz.

Eigenlijk was dat het wel! Hopelijk zijn er meiden die dit willen doen. Zo kun je ook een beetje reclame voor je eigen blog maken. Als er nog vragen zijn, stel ze! xoxo, Luna
PS: Ik heb mijn blog wat verbreed! Waarschijnlijk hou ik het zo en worden de foto's elke keer wat groter.

12 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Heel veel succes met het zoeken naar een gastblogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil heel erg graag een gastblogger zijn, maar ik ben niet zo goed in beauty... Veel suc6 met zoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het graag willen doen maar ik heb het op dit moment echt superdruk met school, en ik heb moeite om m´n eigen blog bij te houden, dus gaat het nu niet.

    Maar veel succes met verder zoeken, ik hoop dat je een goed iemand vind, want dat verdien je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas ik ben niet zo goed met beauty en blog er eigenlijk nooit over. Jammer, leek me wel leuk :(.

    Succes nog,

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je weet ben ik al gastblogger en ik heb het ook best wel druk met school enso. Daarnaast weet ik ook niet heel veel van beauty omdat ik (vanwege mijn opleiding) me meer bezig hou met kleding en accesoires ;3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beauty is niet echt mijn ding, maar ik hoop dat je snel een gastblogger vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer, allemaal! Je hoeft niet heel geweldig goed te zijn in beauty, hoor, als je er maar niet helemaal niks van weet. Hopelijk vind ik nog wel iemand.X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me wel leuk, maar ik heb er geen tijd voor! Sorry!
    xoxo veel succes met verder zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt mij best wel leuk, alleen weet ik echt alleen, net als jij, iets van nagellak af. Sowieso heb ik niet zo veel tijd er voor...
    Sorry!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me ook erg leuk, maar heb er op 't moment niet zoveel tijd voor.. :( Anders had ik 't graag gedaan! X

    BeantwoordenVerwijderen