Cito toets

maandag 6 februari 2012 |

Aaah, spannend mensen, morgen heb ik de Cito toets. Drie dagen lang hele ochtenden eraan werken. Is dat stom? De meeste kinderen uit mijn klas vinden dat wel, maar ik vind het zelfs wel een beetje leuk. Gewoon, ik ben wel benieuwd hoe de Cito is en wat voor vragen er gaan komen! Ik ga vanmiddag gewoon lekker relaxen, ik ga me niet te druk maken en ook niet veel leren, of zo. Misschien neem ik nog een paar dingen door die ik minder goed snap. Dat moest ik even melden, maar waarschijnlijk krijgen jullie gewoon nog elke dag een post van mij, hoor. Morgen is dus de eerste Cito dag. Wish me luck!

Foto: Weheartit

Kus, Luna

17 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Succes meid! Je knokt je er wel doorheen :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes! Ik moet hem ook doen voor mijn opleiding (onderwijsassistent) maar voor ons maakt de uitslag natuurlijk niks meer uit. Dus veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes! :) Het gaat je lukken!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je Cito! Mijn broertje krijgt die ook morgen, hij is heel zenuwachtig, haha.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeel heeel veel succes morgen meis :D
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes! Ik weet zeker dat het je gaat lukken! Iedereen doet meestal heel overdreven over die toets, maar het stelt eigenlijk niks voor. Het zijn gewoon vragen, net als bij een andere toets! Dus wees vooral niet zenuwachtig, en ik weet zeker dat je het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes, goh das langgeleden de cito!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes !!

    Wat is een cito-toets?

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je niet wat dat is? Een toets voor groep acht die een beetje aangeeft op wat voor niveau je zit (als ik het goed heb).

      Maar heel erg bedankt allemaal! Ik ga mijn best doen (: X

      Verwijderen
  9. Mijn zusje moet die ook morgen doen, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoop dat het goed ging! Ik had mijn cito echt bagger gemaakt maar uiteindelijk mocht ik toch nog naar de havo haha.

    BeantwoordenVerwijderen