Inspiration: Colours

vrijdag 20 januari 2012 |

Hee! Vandaag was echt een leuk dagje. Ik heb met een vriendin afgesproken en mijn nichtje was er vandaag de hele dag, dat is echt leuk want ze is superlief! Maar er is nog een rede dat ik vrolijk ben: Ik heb al 162 volgers! Hoe leuk is dat. Ik ben er heel erg blij mee, dat had ik nooit gedacht toen ik met mijn blog begon! Maar echt... 162 volgers! Ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen en voor reacties achterlaten. Oh, én ik ben blij dat het weekend is. Vandaag wilde ik dus even een kleurrijke post maken. Hier wat mooie, en kleurrijke, inspiration pics.

Foto: Weheartit


Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Foto: Weheartit

Vanavond kijken naar The Voice of Holland. Kijken jullie daar ook naar? En wie hopen jullie dat er gaat winnen? Ik hoop Chris. Ik vond zijn versie van Pokerface vorige week heel goed, en ik ben benieuwd wat hij vanavond gaat doen. Ik hoop niet dat Paul wint, want ik vind niet dat hij 'The Voice' is. Hij is wel grappig en zo, maar hij zingt het minst goed van de vier. Iris en Erwin zijn wel goed, maar ik vind niet echt dat ze een grote show kunnen neerzetten. Ik hoop Chris dus!

Fijn weekend allemaal!
Kus, Luna

13 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuke foto's ! Ik volg het eigenlijk helemaal niet! Maar ik hoop ook Chris voor jou, haha. Ik ga nu even zijn versie van pokerface nakijken, want ik ben toch wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie foto's! Ik volgde Voice of Holland in het begin, maar nu niet meer eigenlijk!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ziet er echt mooi uit !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke mooie foto's!

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk geen TVOH :P maar ik weet wel dat een ene Iris heeft gewonnen haha. Maar echt hele leuke foto's, mooie kleuren bij elkaar :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Word er vrolijk van! Haha :) Leuke foto's
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was wel voor Paul. Hij entertaint op het podium en zingt tergelijkertijd ook nog eens goed! Ik vind dat Iris geen terechte winnares is . Ze is zo zzzzaai! Erwin is oud en heeft een kraakstem. Chris was wel goed, maar die kan net zo goed met zijn beroemde zus optreden (:

    xxo Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was ook voor chris :D En die cake ziet er echt heel cool uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt hele leuke inspiratiefoto's! Je wordt er gewoon heel erg vrolijk van :D

    BeantwoordenVerwijderen