Vuurwerk

zaterdag 31 december 2011 |

Vandaag is het de laatste dag van het jaar! Wauw, 2011 is echt razendsnel voorbij gegaan. Vanavond gaat iedereen oud en nieuw vieren, dus: Tot twaalf uur opblijven, veel oliebollen eten en champagne drinken, spelletjes spelen, kletsen, maar wat er natuurlijk ook bijhoort: Vuurwerk afsteken!

Niet iedereen houdt van vuurwerk. Sommige mensen vinden de knallen niet fijn. Ik vind het ook niet heel erg fijn, maar het hoort erbij. Maar ik hoor nu ook de héle tijd knallen. Het vuurwerk afsteken kan toch nog wel even wachten tot twaalf uur? Ik vind van wel!

Foto: Weheartit

Wat ik het mooiste vind aan vuurwerk, de kleuren. Vuurwerk is supermooi. Het is ook leuk om het zelf af te steken. Dat gaat helaas niet altijd goed. Er gebeuren elk jaar weer veel ongelukken. Dat gebeurt niet alleen bij de mensen die het zelf afsteken, maar ook bij mensen die er gewoon langslopen en er dus helemaal niet om hebben gevraagd! Voor jezelf is het heel veilig om een vuurwerkbril te dragen. Ik heb er geen, maar ik ga vanavond wel heel voorzichtig doen. En ik hoop jullie ook...

Lovely people, ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling! Tot volgend jaar op http://lunalovelyworld.blogspot.com/!

Much love, Luna

14 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Happy new year!
    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GELUKKIG NIEUWJAAR ALVAST! en maak er het allerbeste van, dat het een mooi jaar mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New year meid :), wij gaan geen vuurwerk afsteken maar ik ga zeker kijken.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe altijd voorzichtig, ik raak niks aan! Maar het is prachtig inderdaad. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. happy new year ! ♥, dit jaar geen vuurwerk voor mij hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast een gelukkig en gezond 2012!

    Ik heb je blog gelijk gevolgd!
    Neem je ook een kijkje op mijn blog? En zou het je leuk lijken om aan mijn give away mee te doen?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy new year! ♥
    Ik heb genoten van het vuurwerk :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GELUKKIG NIEUWJAAR ! XXX

    ps ik heb een nieuwjaarsgiveaway op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je een leuke jaarwisseling hebt gehad!
    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jij hebt ook een leuke blog, ik volg je terug
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen