Junior Eurovisie Songfestival 2011

zondag 4 december 2011 |

Gisteren was mijn zusje jarig, het was een erg gezellige dag. 's Avonds waren er nog steeds veel mensen en toen hebben wij acht pizza's gehaald en nog een heleboel friet, en snacks. De computer was ook verstopt dus ik heb niet kunnen posten! Gisteravond hebben we ook met z'n allen het Junior Eurovisie Songfestival gekeken. Alle optredens gingen best snel voorbij, vond ik. Rachel, die voor Nederland haar liedje 'Ik ben een teenager' zong, was al heel snel aan de beurt. En wat deed ze het goed! Toen de superspannende uitslag er was, kreeg Rachel ook superveel punten. Ze kreeg zelfs twee keer twaalf punten, en ook van België. En Nederland gaf België weer twaalf punten! Maar op het einde was het toch echt zó spannend, Nederland ging steeds van de derde naar de tweede plaats. Toch werd de act van Georgië leuker gevonden. Georgië won. En ik ben er niet echt mee eens, maar... Ik kan er ook niks aan veranderen! Het is in ieder geval top dat Rachel tweede was, en Rachel was er zelf ook heel erg blij mee!


Wat vind jij van Georgië als winnaar? 
Kus, Luna

10 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik heb het niet gezien, maar ik vind het wel stom dat al die landen die bij elkaar liggen vaak winnen omdat ze elkaar de meeste punten geven en daardoor worden het vaak landen zoals Georgië.
    Maarja zo gaat het nou eenmaal ;)
    Leuk dat je er een post over hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het eind helaas niet gezien maar ik vond België ook heel leuk haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap van haar! Ze had een goed liedje, ik heb deze finale alleen niet gezien. Ik had wel verwacht dat ze hoog zou eindigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha mijn zusjes zijn op zn zachts uitgedrukt enorme rachelfans dus die zijn het er zeker niet mee eens!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel terecht eigenlijk, ik vond Georgie leuker, maar Rachel heeft een 2e plaats cker verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het erg jammer dat Georgië heeft gewonnen, want ik vond hun act ook niet zo goed. Maar ik vind het toch ook wel erg leuk dat Nederland tweede is geworden, want dat vind ik ook wel erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het eerlijk gezegd jammer dat ze niet gewonnen had!

    BeantwoordenVerwijderen