Volg déze blogs even!

donderdag 17 november 2011 |

Elke dag ga ik het lijstje weer even af. Wat is er vandaag weer geblogt? Ik bekijk alles en probeer vaak te reageren! Blogs die mij het állermeest boeien zijn de blogs met veel variatie: Dan een outfitpost, dan een beautypost, dan een lifestylepost. Dat vind ik het leukst! Er zijn zoveel blogs die ik leuk vind... Je wilt weten welke? Klik dan op 'ik wil meer lezen'!






Hier komen enkele blogs die ik volg. Dit zijn ze niet allemaal, that you know it!

A fashion way of life. Ken ik kort. Maar heel leuk!
A girl who loves beauty. Gewoon, een hele leuke blog!
Anne lovees. Gewoon even volgen!
Applesugar. Net als hierboven, gewoon even volgen!
Art & Lifestyle. Blogt veel, en leuk!
Daily love beauty. Twee bloggende meiden.
Daily noted. Moet ik niet vergeten! Zeven meiden, die allemaal een dag van de week om te bloggen hebben.
Fashialert. Een superleuke blog die ik altijd met plezier bekijk! 
Fashion by Mariette. Elke dag een leuke blogpost.
Fashion, beauty & lifestyle. De naam zegt het al, een hele variërende blog! En een leuke!
Fashipearl. Een leuke blog, follow ;)
Fashion sparks. Ken ik nog niet zo lang, maar haar blog is heel leuk!
Floor's style. Floor, een creatief meisje, haar blog MOET je volgen!
Girls make fashion. Elke dag een leuke post! Follow!
I heart beauty and fashion. Ook weer heel variërend. Leuk!
Iris' blog. Ze heeft al best lang niet geblogt... Toch moet je haar blog eens bekijken.
It's me: Leonie. Superleuke, creatieve posts.
J'aime la vie. Ik vind haar blog heel leuk, omdat ie, ja zeker, ook zo variërend is.
Joyc fashion. Leuke posts. Haar lay-out is ook heel mooi!
La vie comme elle vient. Deze blog ken ik ook pas kort, maar is zeker leuk! Hij is van wel 6 meiden.
Lauralicious. I love her blog, en ze heeft 99 volgers... Ben jij haar 100e?
Leila in wonderland. Ze blogt nog niet zo lang, maar ik zeg: Volgen.
Liefske. Haar moet ik zeker niet vergeten! Haar blog is super!
Life of Roshelle. Met hele mooie outfit-foto's... Echt volgen!
Lovehaspassion. Hele leuke posts, maakt dit meisje!
Moda coniglio. Haar blog is heel leuk, ze blogt heel variërend dus dat is leuk!
Muchable. Met supermooie, allemaal zelfgemaakte foto's. Maar de rest is ook super.
My life as Jolijn. Haar blog volg ik al lang, en haar blog is ook zó leuk! VOLG. 
Pearly polish. De mooiste nail-arts zie je op deze blog.
Softrushes. Ik vind haar lay-out zo mooi, en haar foto's! Wauw, volg deze blog snel.
Some random love. Ze blogt gewoon leuk, daarom moet je haar volgen.
Sweet little things. Een superleuke blog, volg haar zeker.
Teardrops with beauty. Nou ja, ik kan alleen maar zeggen dat haar blog super is!
That's life! Hele leuke, en interessante posts. 
The perfect friday. Elke vrijdag een leuke post. 
The red girl next door. Ze blogt nog helemaal niet lang, en ik ben haar enige volger. Onterecht.
Thinkbeauty NL. Niet alléén maar beauty, zoals je misschien zou denken. Een hele leuke blog!
Trendible. Ze heeft een nieuwe lay-out zie ik net. Wow! Just follow...
We love fashion. Een modeblog, nou ja, meestal gaan de posts over mode. Ze blogt leuk!
Welcome to my life. Ook al zo'n mooie lay-out... Maar de posts zijn ook leuk, hoor!
xSusanne. Een leuke blog... Hele variërende posts, en meer kan ik niet zeggen...
Younique. Haar blog is echt leuk! Mooie foto's, die ze heel leuk bewerkt. Ook haar schrijfstijl is heel leuk.
Jenny and Yana. Deze meiden bloggen nog niet zo lang, maar volg ze, want ze bloggen wél leuk! 

Pff, dat waren ze. Wat een werk. Volgens mij waren ze dit nog niet eens allemaal. Maar goed...

Love, Luna

27 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ja inderdaad! Heb jij al een winnaar in gedachten? Wie denk je dat eruit gaat?!

    Hihi, ik vind gevarieerde posts ook het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. THX girl!
    Ik heb dankzij jou nu weer een nieuwe post, ookal is het maar een kleine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk dat ik erbij sta! :)

    ik vind jou blog ook echt super! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lijst met blogs, zitten een paar hele goeie bij! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat ik tussen de lijst sta.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dat ik ertussen sta! Op sommige ga ik zeker eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super bedankt dat ik er tussensta ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'haar blog MOET je volgen!' Ik kreeg serieus tranen in mijn ogen toen ik dat las, zo lief vond ik het :$

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat lief dat ik er tussen sta! Dankjewel Luna! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lange mooie lijst, zo lief dat ik er tussen sta! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg al wel een paar van deze blogs, maar ik ga ook eens tussen de andere kijken. En echt heel lief dat ik er tussen sta! Het is altijd heel leuk om te horen dat iemand je blog leuk vind, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh leuk om deze blogs allemaal te bekijken!! Leuke blog ook, ik ga je volgen! Kom je bij mij ook even op mijn blog kijken? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke blogs!!! Ik volg er ook een heel aantal van!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey! leuke blog! ik volg je volg jij mij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief dat ik er ook bij sta!
    Ik bekijk jou blog ook altijd met heel erg veel plezier! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke blogs! En wat lief van je dat je mij er tussen hebt gezet. Dankjewel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aaaah, ik kom volgens mij voor het eerst op jou blog Luna, ik ga je meteen volgen, want het ziet er really girly uit :D
    Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lauralicous & Jaime la vie vind ik top ;)
    Dit is de eerste keer dat ik op jouw blog val, Ik ga je volgen ;)
    x
    http://thisrecklessgirl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk dat je ons erbij hebt staan! Neem snel een kijkje, thinkbeauty.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke post, van al die nieuwe blogs krijg ik weer heel veel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat ik in je lijstje van favoriete blogs sta, dank je wel! Ik vind het echt heel erg bijzonder dat iemand die ook blogt, en die ik niet persoonlijk ken, mij in zo'n lijstje heeft staan! Ik wil je ook erg bedanken voor de altijd lieve reacties op mijn posts! ♥

    BeantwoordenVerwijderen