Leuke app: SuperRope!

donderdag 24 november 2011 |

Apps zijn altijd leuk, het verbaast me ook niks als je 3 pagina's met apps hebt op je mobiel. Ook deze app is heel leuk: SuperRope. Bij deze app moet je eigenlijk klimmen, maar er hoort nog veel meer bij, en dáárvoor moet je maar even op 'ik wil meer lezen' klikken!


Wat moet je doen? Bij de app SuperRope is het de bedoeling dat jouw beestje van tak naar tak springt. Maar let op, soms zitten er dingen in de weg, of vallen er piano's (vraag me niet waarom het piano's zijn) en andere dingen naar beneden. En je moet ook niet aan het eind van de tak komen, dus je moet snel overspringen. Probeer zo ver mogelijk te komen. Onderweg moet je punten pakken, en met die punten kun je nieuwe beestjes kopen, of nieuwe levels, en nog veel meer andere dingen.

Leuk? Ja echt wel! Het is een verslavend spelletje, je wilt het telkens weer spelen, omdat je hoger wil komen, of omdat je een nieuwe level wilt kunnen kopen.

En verder? Verder is de app gratis, dus waarom zou je 'm niet nemen? ;)




Ken jij de app? Wat vind je er van?


Liefs, Luna

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik kende hem niet maar klinkt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende hem ook niet, maar lijkt mij ook super grappig en leuk, ga ik zeker downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken de app niet maar ik ben nooit zo kapot van dit soort spelletjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me erg leuk, ik ga hem meteen downloaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, piano's! Ik heb zelf geen Ipod of Iphone dus kan hem niet downloaden (;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dit lijkt me zo'n geweldig spel! Helaas kan ik geen apps op mijn mobiel zetten, maar deze lijkt me echt tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt tof haha! x
    http://justtouchthestars.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik kan geen apps op mijn mobiel zetten maar als dat wel kon waarom niet (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke app zeg! Jammer genoeg kunnen er een apps op mijn oertijd mobiel , haha.

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er een leuke app uit :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen