Een paar kleine veranderingen + plaatje van de week.

woensdag 2 november 2011 |

Zoals jullie zien, is mijn layout weer een beetje veranderd. Nou ja, een beetje, de header en de achtergrond is al anders, en dat vind ik al een hele verandering. Daarbij heb ik besloten om nu een 'meer lezen' knop te gaan gebruiken. Dankzij Lisanne van www.liefske.tk weet ik nu hoe dat moet. Het staat wat mooier dan een hele lap tekst, zoals zij ook al zei. Klik je even op 'meer lezen' om te zien wat het plaatje van de week is? Kan ik ook even zien, hoe dat eruitziet met dat 'meer lezen' erbij! (Ik ga de rest van de posts op de pagina ook even met 'meer lezen' doen).





Wat vinden jullie van de veranderingen? Ik vind het beter zo, ook qua kleuren en zo. En met dat 'meer lezen' is het ook veel beter. Tevreden, hihi!

Liefs, Luna

3 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. De 'meer lezen' knop vind ik zelf ook fijner voor de langere berichten maar ik gebruik het zelf eigenlijk niet omdat ik tegenwoordig alleen maar tekst heb en ze toch niet zo lang zijn (: Je lay-out vind ik ook mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die knop gebruik ik ook altijd! En leuke nieuwe header!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout! Meer lezen knop is inderdaad fijner, wist eerst ook niet hoe het moest.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen