Coloured hair

zaterdag 12 november 2011 |

Ik heb mijn haar al een aantal keren geverfd. Eerst heeft mijn moeder het bij me gedaan. Dat was de kleur rood: Dat wilde ik altijd al! Maar je zag het niet zo, eigenlijk viel het helemaal niemand op. Later ben ik naar de kapper gegaan voor blonde highlights. Die heb ik nog, maar ik heb echt gauw genoeg van mijn haar. Ik wil wel eens iets heel anders, maar ik denk dat ik eerst nog wat ouder moet worden. Dan wil ik wel een leuk bobje ofzoiets! (Dat durf ik nu ook nog niet, hoor...) 
Ik zou kleuren zoals groen, oranje en blauw niet zo snel als haarkleur nemen, maar het is toch wel erg mooi! Klik gauw op 'ik wil meer lezen' voor de mooiste kleuren haar! (Foto's van Weheartit!)




Nicki Minaj moet hier ook nog gewoon even bij!


Wil jij deze kleuren haar? Of hou jij het gewoon bij je eigen kleur?

xx, Luna 

15 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Ik wil heel graag roze dip dye hebben, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind een diy dip in pastel kleuren wel leuk, maar of ik het zelf snel zou doen weet ik niet.. ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel leuk. Maar zelf hoef ik het eigenlijk niet. Maar wel heel leuk!!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf die pastel tinten vind ik alijd heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die pasteltinten vind ik wel mooi! Alleen ik zou het zelf niet willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het echt super vet!
    ik ga ook de color bugs bestellen in roze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb m´n haar nog nooit geverfd, en dat hoef ik ook niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou het niet zo snel doen.. maar het is wel leuk (=
    ik heb een paar weken geleden blonde highlights genomen, en dat vond ik al eng xD

    leuke blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kapsels!
    ik heb zelf men haar nog nooit geverfd :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik mag mijn haar nog niet verven, maar dat maakt me niet echt uit eigenlijk. ik ben wel happy met mijn haar(meestal!)
    zo'n heeel erg gekleurd kapsel zou ik zelf denk ik niet nemen, als je dan uitgroei krijgt ;D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wou dat het mij stond, dat gekleurd haar in leuke kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit zo mooi! Ik zou het zelf ook wel willen, maar ik denk niet dat ik dan voor een heel felle kleur ga. Ik zou het dan sowieso aan de onderkant van mijn haar doen, zoals bij ombre hair. En dan in een bruine/paarse kleur, dat staat zo leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind die tweede echt super leuk, maar zou het toch nooit durven, leuke post ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn kleurtjes zijn op dit moment weer aan het vervagen, maar ik had het blauw met groen ^^ als de kleurtjes helemaal weg zijn ga ik eerst champagne blond in mijn haar doen waarover ik weer de groen ga aanbrengen om te kijken of het dan langer blijft zitten (vriendin van mij heeft dat ook gedaan en dat werkte toen beter)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou het liever bij mijn eigen kleur, maar ik zou mijn haar wel ombre dip-dye willen hebben, a la veracamilla.nl!

    BeantwoordenVerwijderen