Tag: Sunshine Award

maandag 11 juli 2011 |

Ik kreeg deze tag van Floor (floorsstyle.blogspot.com).

De regels van deze tag zijn...
- Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
- Schrijf een artikel hierover.
- Beantwoord de volgende vragen.
- Tag 10 mensen van wie je vind dat ze tegen tag verdient hebben en vertel dit ze.

Nou, daar gaat ie!

1. Favoriete kleur.
Geel! Dat vind ik echt een vrolijke kleur.



2. Favoriete dier.
Eehm, ik denk een kat. We hebben er zelf één en ik vind ze echt superschattig. Maar ik vind ook varkentjes wel leuk, en lammetjes.
3. Favoriete nummer.
7 & 4!
4. Welke parfum draag je graag.
Eeeh, ik draag nog niet echt parfum. Heel soms.
5. Is er iets wat je altijd draagt en wat bij je past.
Nee. Ik heb niet iets wat ik elke dag draag.
6. Wat is je passie.
Ik schrijf heel graag, dat vind ik hartstikke leuk. Verhalen schrijven en blogartikelen schrijven, allebei. Maar ook zingen vind ik super om te doen, ik zing de hele dag door! En ik hou van lezen. Passies zijn eigenlijk een soort van hobby's toch? (Haha, dat ik dat niet weet)



7. Cadeau's geven of krijgen.
Ik vind het hartstikke lief als iemand mij zomaar iets geeft. Ik vind het leuk om cadeau's te krijgen, maar als ik moest kiezen ga ik voor geven. Als ik iemand een cadeau geef en diegene het leuk vindt, word ik altijd heel blij.
8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt.
Eigenlijk gebruik ik die niet vaak, ik weet niet welke ik het laatst op had.
9. Favoriete dag van de week.
Vrijdag, zeker weten! Het is de laatste dag van de week, dus als ik uit school kom, voel ik me altijd heel happy! En dan ga ik naar zangles, ook heel leuk. En dan komt de Tina binnen. Dat is echt mijn lievelingsdag!
10. Draag je nu nagellak.
Ja, ik draag nagellak! Ik heb 'Sold out for ever' van Catrice op. Een soort van groenblauw. Maar hij gaat er al een beetje af, heel lelijk, dus ik ga 'm vandaag nog helemaal eraf halen.




Hierbij geef ik de Sunshine award aan...
Lisanne: http://kusjevanlisanne.blogspot.com/
Rachel: http://ohsorachel.blogspot.com/
READiiT: http://xreadiit.blogspot.com/
Liselotte: http://xadorabledreaming.blogspot.com/

Pfff.. Wie nog meer?
Ik geef 'm gewoon aan iedereen!
Iedereen mag 'm overnemen :)

Liefs, Luna

1 opmerking:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. ah bedankt dat je mij getagd hebt ;) ik wou jou ook taggen hihi. xx

    BeantwoordenVerwijderen