Ik ben terug in Nederland!

zondag 31 juli 2011 |

Bonjour!
Ik ben net een dagje terug in Nederland, vandaar dat ik twee weken niet heb gepost... Nu heb ik genoeg te vertellen over mijn vakantie in Frankrijk, daar gaat-ie dan!

Van te voren hebben we nogal gestresst over de vakantie. Als het geen lekker weer wordt gaan we niet hoor! Zei mijn moeder telkens. Ze vond het weer nogal belangrijk. Dat is het ook. Het is niet leuk om in de tent te zitten met de hele dag regen. Uiteindelijk zijn we toch gegaan. We zaten vlakbij de Atlantische Oceaan, op een camping en we hadden fietsen gehuurd. Gewoon om even naar de zee te fietsen, of naar het supermarktje. Dat was wel fijn, om fietsen te hebben. Ook om naar de wc's te gaan op de camping. Dat was wel een stukje lopen, en als je nodig moest had je de fietsen...
Het was inderdaad heel erg jammer, dat weer. Als er lekkerder weer was hadden we waarschijnlijk meer gedaan kunnen hebben: We zijn niet heel vaak weggeweest. Maar goed, toch hebben we het leuk en gezellig met elkaar gehad.


(Dit zijn mijn zusje en ik met onze gehuurde fietsen. We gingen naar de zee en weer terugfietsen, wat toch iets langer duurde dan ik verwacht had.. Even pauze!)

Dat was nog de eerste week! De tweede week gingen we zonder ouders maar met de hele familie. We sliepen bij mijn tante en oom op de kamer. Dat was gezellig, maar ik mistte mijn ouders wel, die aan het lopen waren. Die gingen namelijk de tweede week op 'wandelvakantie' met nog twee vrienden (of 3, ik weet het niet zeker).
Die week was het rotweer minder. Maar de zon scheen ook niet zoveel. In die week hebben we veel met de hele familie gedaan. Gezellige dingen, zoals spelletjes, samen eten, en we hebben ook nog een 'sportdag' gehad, georganiseerd door mijn oom. Toen hebben we heel veel lol gehad. Met het onderdeel 'hoepelen' werd mijn oma eerste, dat was erg grappig. En ook hebben we een playbackshow gedaan. Eigenlijk twee. Eentje voor de volwassenen, en eentje voor de kinderen.
Kortom: Heel gezellig.


(Mijn zusjes, nichtjes en ik, in het huis waar we met de hele familie zaten. Dit is de dag van de playbackshow voor de volwassenenen. Wij waren jury.)

Nu ben ik weer thuis en ben ik heel blij dat ik weer bij mijn ouders ben!
Love, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥