Bijna 100 berichten & bijna 50 volgers...

donderdag 14 juli 2011 |

Hee allemaal!
Ten eerste wil ik even iedereen bedanken die leuke reacties geven op mijn blogberichten, en ik wil ook mijn volgers bedanken voor het volgen. Ik heb in nog niet eens een halfjaar (geloof ik) 49 volgers gekregen! Wie wordt de 50e?
Ik heb ook al bijna 100 berichten. Ik vind het nog steeds hartstikke leuk om bezig te zijn met mijn blog, ookal doe ik het nu minder dan eerst, zoals je misschien al had gemerkt. Toch wil ik ermee doorgaan, ik probeer zoveel mogelijk te posten al is mijn zomervakantie wel een beetje druk.
Ik ga vandaag op vakantie dus ik zal twee weken niet posten. Als ik terug ben, vertel ik jullie alles over mijn vakantie! Met foto's!

Liefs, Luna

4 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. ik ben je 50 volger, haha!
    superleuke blog!
    kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ben ik de 51ste. ;) Ik ga zeker meer van je blog lezen, maar was nu gwn een beetje aan het blogspotten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leukk! veel plezier op vakantie!!♥
    xx
    ps: je volgde deze blog liveyourlifeinheaven maar ik ga ermee stoppen en heb een andere:
    www.fashiontastic-world.blogspot.com
    Ik zou het super lief vinden als je die zou volgen.. of iig een kijkje neemt. : )

    BeantwoordenVerwijderen