Interview met Sarah (http://fashionvivere.blogspot.com/)

vrijdag 3 juni 2011 |

Hee allemaal! Ik heb iemand geinterviewd, haar naam is Sarah. Haar blog heet 'Vivere' en is te vinden op http://fashionvivere.blogspot.com/. Nou, de rest over Sarah en haar blog lees je in dit interview!



1. Wie ben je en waar gaat je blog over?
'Ik ben Sarah, ik ben bijna veertien en mijn blog gaat voornamelijk over mode.'


2. Hoe vind je het bloggen?
'Super! Het is ongelofelijk leuk om anderen jou eigen dingen te laten zien, zoals kleding, maar ook gedachtes. Voor mij is het trouwens ook een kans om te laten zien wie ik ben, en waar ik van houd.'


3. Welke drie dingen zou je mee willen nemen naar een onbewoond eiland?
'Simpel; mijn bikini, vrienden, en het belangrijkste: een schip.'


4. Welke muziek luister je het liefst? En waarom?
'Over het algemeen luister ik het pop, en het meeste John Mayer. Zijn muziek inspireert me gewoon, de tekst en zowel de muziek. En hij is by the way ook ongelofelijk leuk, haha!'


5. Omschrijf je kledingstijl...
'Mijn kledingstijl verschilt soms nog wel eens, het ligt er aan hoe ik me voel. Soms stoer, soms een lief jurkje. Maar over het algemeen houd ik het bij vintage en streetstyle items.'


6. Wat zijn je hobby's?
'Mijn hobby's zijn bloggen, zingen, dingen doen met vrienden, dansen, paardrijden, tekenen, lachen, shoppen en het belangrijkste: acteren. Het is mijn lust en mijn leven en ik zit trouwens ook op de Theatherschool Rotterdam.'


7. Wat zou je doen als je voor één dag kon doen wat je wilde?
' Kledingwinkels leegplunderen, of gaan bungeejumpen, haha!'


8. Wat is je favoriete drankje?
'Red Bull, absoluut.'


9. Wat wil je bereiken met je blog?
'Veel volgers en lieve comments, haha. Maar het beangrijkste voor mij is dat we anderen vermaken en inspireren.'


10. Op wat voor jongens val je?
'Ik weet ook niet waarom, maar ik heb echt een zwak voor Britten, haha. Verder houd ik van een beetje mystrieuze jongens, die lief en zorgzaam zijn. Een jongen moet in elk geval moeite voor doen, en het moet echte liefde zijn. Ik houd niet van die macho jongens die verkering met je willen omdat je er lekker uitziet, en het na een week weer uitmaken.'


11. Wat is je favoriete feestdag?
'Kerst. Lekker gezellig; veel sneeuw, en vooral als het s'avonds donker is, met al die lichtjes. En natuurlijk het bij een komen van familie en vrienden.'


12. Wat zou je willen doen als je voor één dag een man was?
'Ik weet het niet, waarschijnelijk met andere jongens over dingen praten waar jongens altijd over praten, lijkt me.'


13. Heb je ooit een grote blunder meegemaakt?
'Ja, en dat is er zeker geen 1. Sirieus, niemand wilt weten hoe vaak ik mensen verwar met bekenden, of hoe vaak ik dingen laat vallen. Maar het ergste wat me tot nu toe overkomen is; midden in het klaslokaal bij sinterklaas, uitglijden over een pepernoot, met al mijn klasgenoten om me heen, haha! Die dingen lagen verspreid over de grond, en ik had allemaal kadootjes in mijn handen. . Gelukkig was het wel in de brugklas, en vind ik het nu zelf ook wel grappig.'


14. Wat is je angst?
'Enge films. Niet de bloederige, maar de geestensoorten. Films als The Grudge, of Paranormal Activity, daar kan ik zo niet tegen.'


15. Als je ooit een tattoo gaat nemen, wat voor één dan?
'Aan de binnenkant van mijn pols een mooie tekst, of de naam van een dierbare. Of een zwaluw. Ik houd niet zo van die grote tekeningen.'


16. Wil je nog wat zeggen?
'Bedankt voor het interviewen, en ik hoop ook dat de bezoekers het leuk vinden :)'

Dit was het interview met Sarah!
xx, Luna.

5 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leeuk! Jep, dat is em! ;)

    xx Jolijn
    PS: mn account ligt er even uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf idee om een interview te doen!!
    Als je ooit nog iemand nodig hebt om geïnterviewd te worden.... :) hahahahaha
    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen