30 days challenge. Dag 4: Mijn favoriete plek.

dinsdag 28 juni 2011 |

Hoii! Het is tijd voor de vierde dag van de 30 days challenge.
En dag 4 is: Mijn favoriete plek! Ik vond dit wel lastig, eigenlijk heb ik niet echt een plek waar ik graag ben. Na even denken vond ik toch iets: De studio waar ik zing. Ik zit op zangles, omdat ik zingen hartstikke leuk vind en het beter wil leren.

Mijn zanglerares heeft ook eens een leerlingenconcert georganiseerd, dat was hartstikke leuk! Natuurlijk deed ik mee en... Ik deed de liedjes 'Firework' en 'Empire State of Mind'. Nu weet ik helaas niet hoe ik die filmpjes hier plaats, maar ik heb wel een link voor je, als je het wilt horen!

http://www.youtube.com/watch?v=jb-u2lkbr7o Empire State of Mind (Luna)
http://www.youtube.com/watch?v=a6nu3SCqqG0&feature=related Firework (Luna)

Dus mijn favoriete plek is ook wel achter de microfoon haha.



Lalalalalaláááa!
Kusjes van Luna

8 opmerkingen:

Je kunt reageren met je Google- of Wordpress account, naam (en optioneel: website), of anoniem. Dankjewel voor je reactie! ♥

  1. Leuk!Ik ben echt jaloers op mensen die kunnen zingen! Helaas, kan ik niet zingen!
    Ik ga ze kijken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lunaaa dat was echt zo leuk om te zien, wat kan je lief zingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WTFFFFFFFFF?! Wat kan jij goed zingen! Vooral met Empire Statw of Mind. Ik kan niet zingen whaha =.=

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je trouwens dat je heel erg veel op mijn nichtje lijkt?
    Ze is 5 hoor, dus wel veel kleiner, maar kwa gezicht en haar enzoo :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Empire state of mind is supermooi gezongen meissie!

    En filmpjes plaatsen is niet zo moeilijk. Ik zal het ff uitleggen: Je gaat naar een filmpje op youtube, en dan zie je daaronder staan delen, dan klik je daarop en dan zie je onder de link staan in sluiten, klik je daarop en kopier je de code (ook kun je de grootte aangeven)

    dan ga je naar je nieuwe blogbericht, zie je rechts boven in staan HTML bewerken, klik je daar op en je plakt de code erin. Dan klik je weer op dat vakje daarnaast (nieuw bericht) en dan kun je weer verder typen :)

    Ik hoop dat je het nu snapt haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan je goed zingen! Heb je nog wat gehoord van The voice Kids?

    x Leila in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen